welke synths zien jullie hier?

boombipbass

Het lid
Dismembered
Lid sinds
2 september 2007
Berichten
479
Locatie
diep in de zee
[h=1]
22688005_917698601729195_5677316460318389621_n.png
[/h]
ik ben zeer benieuwd :D
het lijkt n prophet module ook?
 
Lastig te zien. Het zouden ook twee identieke apparaten kunnen zijn. Heb je context?

wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
 
Bovenop een TR-09, die staat op een Roland RE201 of RE150 oid.
Dan de Nord en die staan weer op een synth die doet denken aan één van die laatste roland synths met de glossy zwart en ledjes. Geen idee welke.
Die controller onder de laptop ziet er ook zeer specifiek uit. Weet niet welke het is.
 
Het keyboard is volgens mij een Native Instruments Komplete Kontrol S49 controller (de versie zonder scherm) of heel erg aanverwant model.
 
Laatst gewijzigd:
Credits gaan wel naar egres hoor :okdan:.

Ja inderdaad. Een trucje dat heel vaak werkt bij donkere foto's is dat er heel veel informatie zit in het donkere gedeelte maar door ogen als "zwart" worden waargenomen. Dit trucje werkt hier niet (zie foto onderaan). Dus egres heeft het echt herkent aan het aantal displays, de plaatsing van die displays en de ledjes... heel indrukwekkend :okdan:

synth.jpg
 
te gek!

ja de context is Gene on Earth gruwelijke producer.

Space echo verklaart de sound gedeeltelijk qua mixdown maar hij zal wel veel in the box ook werken..
Zouden al die synths uit die lead komen?

in deze track bv.

sws is bijna alles van m n aanrader:

https://www.youtube.com/watch?v=8rp7rnTYkVg ook wel veel samples drumwise, hence in thebox. wel n dikke synth dan alstie dit soort stuff maakt.

zou t ook de zware bass zijn? of is dat echt de mixing met subs eronder en of overdrive maxibass van waves, EQ of de balans tussen kick en bass ook of UAD of 101 prodeucer techniques.

https://www.youtube.com/watch?v=AtqGQI0tm8A&list=RDoTS679MR3MA&index=10 wel bizarre eq en stoffheid op die 909

me like en thnx voor de discovery. de space echo lijkt bijna meer een pre-amp zovaak hoor ik die delay ni.
zal ocverigens vast niet al zijn gear zijn denk ik. maaer dits de enige foto.

ik checkte laatste de roland sh01a en icm polyfonie en die lekkere bass dacht ik dat t miss wel n goede aankoop was, is wel in ander draadje maar ik ben wel geinspireerd door zn vibe

inthebox is de shit i guess
;d
 
onder de laptop; het is trouwens uit 2017. lijkt me dat die arturia keystation veel beter is weet niet of die er toen al was?
 
Back
Top