Premium-account SoundCloud zijn geld waard?

Dag mensen,

Mijn gratis SoundCloud-account zit bijna vol en je kunt nu met korting upgraden. Dat heeft voordelen, waaronder meer opslagruimte, maar is het zijn geld echt waard? Heeft iemand daar ervaring mee?

ik denk dat je doelt op pro, en pro unlimited. ik had lange tijd een gratis account, ging toen naar pro. en heb nu pro unlimited. de voordelen? tracks vervangen, zonder dat reakties, etc. verdwijnen, dus bestand vervangen, wanneer je een nieuwe versie hebt. ja oneindig, nou ja, oneindig aantal nummers. meer statistieken, zijn ook wat beperkt vind ik, voor het bedrag. toch houd ik het abonnement aan, ik zit ruim over de gratis ruimte heen, de statistieken leveren je wel inzicht op vanwaar ineens iemand iets speelt..
vind ik het bedrag echt waard, er is weinig keuze, ik blijf soundcloud fijn vinden. ik vind de ekstra mogelikheden wel fijn. en met die korting, ik weet niet hoe lang, die korting blijft. goed het is in wezen mijn duurste abo..

en je kunt per maand opzeggen.
 
Ik heb mijn abo opgezegd. Kon alleen per jaar bij mij
Voor die paar luisteraars die ik heb wegen de betaalde voordelen niet echt op. Dan maar een betere selectie maken wat ik er echt op wil hebben. En materiaal wat bij elkaar past zet ik wel als een ep-tje op bandcamp. Gratis.
 
Unlimited bestaat niet,heb gelezen ook iemand zo een account had en werd op moment afgeblokt omdat hij zogezegd te veel er op had!!
 
Pro is het geld imo niet waard, krijg je alsnog advertenties te horen... Kan je op dit moment beter voor de unlimited gaan.
 
gewoon een paar gratis naast elkaar en een beetje stijl kritisch uploaden. Zo dacht ik 't te doen.
 
Back
Top