Probleem E-licktronic Nava 909

DaShad0w

Ouwe rot
Lid sinds
13 september 2006
Berichten
681
Locatie
Alphen a/d Rijn
Ik heb sinds een tijdje een probleem met mijn Nava.

Hihats, crash en Ride komen pas na een tijdje op het goede volume.
Als ik de Nava aanzet, wacht een half uur (om even aan te geven dat de unit warm is) en druk dan op play dan gebeurd het volgende:

Ik hoor alle instrumenten behalve de crash en de ride.
De hihats zijn zacht en worden al snel harder, na een tijdje wordt de ride harder en de crash heeft nog langer nodig.

Als ik de nava weer stop en meteen weer op play druk is alles goed.

Echter al ik 5 minuten wacht en weer op play druk dan moet alles weer op gang komen.

Heeft iemand anders dit probleem ook? en kan iemand mij hierbij helpen (natuurlijk tegen betaling)?

Nog wat info:
Ik heb de Nava overgenomen van een forum lid welke de synth heeft laten bouwen door een professioneel bedrijf.

Alvast bedankt!

Gr Ronald
 
Het klinkt alsof er een lange attack en release over het hele kanaal volume staat, kan dat? Kan het apparaat niet verder, dus zomaar een wilde gok.
 
Pattern zonder crash en ride, dan komt de crash en later doe ik de rides erbij. zoals je hoort lijkt het net alsof ik het volume steeds harder doe van de crash en ride maar het enige wat ik heb gedaan is de crash op step 1 gedaan en de rides op de 4 steps.
 

Attachments

  • LS101693.MP3
    1,8 MB · Bekeken: 108
Op deze versie zie ik bij de ride en crash attack en decay. Op mijn rytm kan exact nadoen wat je beschrijft en laat horen door met de attack en decay op mijn symbol te spelen. Heb je die controls? Of zou het kunnen dat ze op de eoa manier intern aangepast zijn?
 
Back
Top