Muziker.nl

Nette prijzen maar wat zijn hier de ervaring van iets kopen bij Muziker?

Reviews online zijn niet echt lovend. Is ook geen Nederlands bedrijf maar een Sloveen volgens mij.
Positieve reviews geschreven op forums door leden die diezelfde dag een nieuw account hebben aangemaakt is vaak al een red flag.
 
Als ik de reviews lees, niet zo goed. Zou daar alleen wat bestellen als ik het echt nergens anders kan kopen, en dan moet het ook om een redelijk laag bedrag gaan.
 
Is ook geen Nederlands bedrijf maar een Sloveen volgens mij.
Het is een Slowaaks bedrijf: ex-Tsjechoslowakije en niet ex-Joegoslavië. Niet dat dat iets zegt.
De Nederlandse URL bracht me wel even in de war, ja.
 
Ja de reviews die ik heb gezien zijn mixed, maar heeft iemand hier ervaring met dit bedrijf?

Ze zijn uit Bratislava maar hebben een zwik websites, .nl .de .ro co.uk .sk .nu etc.

Ik heb bestelt anyway, omdat het een stuk goedkoper was. Zal laten weten hoe het gaat.
 
Ik heb daar wat hoezen besteld voor mijn apparaten omdat ze het goedkoopste waren. Levertijden kunnen ze niet helemaal waar maken, maar nog steeds acceptabel. Nu 3 keer wat besteld en 3keer een keurige levering gehad.
Uit voorzorg betaal ik alleen via paypal aan dat soort bedrijven.
 
Bedankt Gerke, dat geeft me hoop. Ik heb met credit kaart betaalt, hier in de UK is dat de veiligste manier. Heb een Roland FP-30 set bestelt en piano bankje, dus hopelijk gaat het goed. Net een shipping email ontvangen.
 
Alles ging verder prima. Op tijd aangekomen, en goed ingepakt. £133 goedkoper dan in de UK bestellen en gratis Ukulele voor m'n dochtertje.
 
Het toeval wil dat ik daar onlangs een bestelling heb gedaan, omdat ik elders 6-8 weken moest wachten + goedkoper. Na 4 dagen heb ik de bestelling in ontvangst mogen nemen en tevens mooi ingepakt. Dus zeker voor herhaling vatbaar.
 
In het kader van "dOe JE eIgEN oNdERzOeK" kwam ik deze draad tegen aangezien ik verleid werd door een lage prijs, extra online gevonden kortingsbon die werkte én een gratis mondharmonica bij aankoop van een Eventide Space. Lijkt de gok wel waard dus. Voor de zekerheid betaald met PayPal, uitkomst zal ik hier posten.
 
Ja, verzendbericht van vorige zondag en afgelopen week via de chat een T&T gekregen maar die is alleen nog 'preadvised', schijnbaar komt 'ie er pas op als 'ie in de buurt van NL is ofzp.
 
Ik heb er een nieuwe Roland DS-61 Black edition gekocht voor €550 dat was toen ruim €200 goedkoper dan waar dan ook (ik dacht zelfs €230 maar pin me er niet op vast). Het duurde een tijd voordat ik 'm had. Volgens mij houden ze rekening met de 2 weken wettelijke bedenktijd, waarin ze dus niets opsturen. Daarna hebben ze 'm opgestuurd en het duurde ongeveer een week voordat ik 'm op de stoep had. De doos was gehavend tijdens het transport, het apparaat was helemaal nieuw en in orde. Dus ja.. ik zou echter alleen daar iets kopen als het significant goedkoper is dan elders. Voor €10 verschil zou ik het laten.
 
Wel snel en netjes contact met de chat, al 2x. Schijnbaar is er in Slowakije ook een stuwmeer aan pakketten vanwege lockdowns, black friday etc. We wachten nog maar even af.
 
Back
Top