Ervaringen met aanschaf Sound Libraries via Ebay

aart

Aart
Lid sinds
2 februari 2006
Berichten
131
Locatie
Juinen
Ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn met de aanschaf van Sound Libraries via Ebay.

Ben zelf op zoek naar een niet al te duur exemplaar van Garritan Personal Orchestra 5 en zie er op Ebay USA een voorbij komen voor $119. Maar ik heb totaal geen ervaring met Evilbay dus vandaar dat ik wat argwaan heb.

Linkje naar de add: https://www.ebay.nl/itm/201783839427

Alvast bedankt voor je reactie!
 
Heb inmiddels via Sweetwater.com de library besteld (en gekregen) voor 108 euries. Wat mij betreft een aanrader dus.

Toch bizar dat er zulke prijsverschillen zijn tussen NL en USA. ;{

Zelfs als je bij Garritan zelf besteld (makemusic.com) dan is ie $149 en komt er nog $31 bij aan taxes. Onbegrijpeloos!
 
Evilbay? Staat op de ladder van Evil toch echt ver onder Amazon (Hoe geef ik Jeff B zo veel mogelijk zakgeld, trouwens is Amazon ook steeds meer Ali, klik maar eens door, steeds vaker afzender Guangzo of Shenzen!), Ali Flutspress en zelfs onder de Nederlandse Marktplaats voor bedrijfsadvertenties die graag buiten FB en Google kopers zoeken (kun je daar echt tweedehands kopen, je meent het niet?).
Enige evil op Ebay is de onbeschofte bezorgservice van het Global Shipping Program. Die moet je mijden, maar verder is Ebay prima.
Jouw product is download, dus dat zal wel goed gaan. Een voordeel op Ebay, verkopers hebben een hekel aan een score van minder dan 99,9% tevreden, dus je kunt za altijd om de oren slaan als iets niet zint, en dan lossen ze het al te graag op.
 
Laatst gewijzigd:
Evilbay? Ik weet ook nog een goeie... Micro$oft!

Ik koop veel via eBay, nog nooit problemen gehad. Zoals alle online aankopen via vertrouwde kanalen is het grootste risico dat de pakketdienst wat kwijt of stuk maakt. En het meeste koop je van particulieren dus met beetje pech heb je een eikel te pakken, maar daar zijn de feedback scores voor. En meestal ben je nog gedekt door PayPal en/of je creditcard verstrekker.
 
@Aart: ik dacht ook de Garritan PO 5 te bestellen in de USA via download.
Werkt deze versie in Europa (ik woon in België)
 
Werkt prima!. Je krijgt gewoon een account bij die gasten en daar download je library en zo'n jpg fotootje waarin de licentie verstopt zit en die sleep je in de Aria player en het werkt. Heb een versie op een Windows laptop staan en op mijn Macbook, werken allebei prima!

@Aart: ik dacht ook de Garritan PO 5 te bestellen in de USA via download.
Werkt deze versie in Europa (ik woon in België)
 
Back
Top