Behringer td3

BOZZMANIA

Hardcore4life
Lid sinds
25 oktober 2019
Berichten
52
Locatie
Utrecht
Hoi

ben ik weer met een vraagstuk :)
ik heb dus een roland tr8 als master. Vanaf daar gaat de midi out naar eenmidi tru box4 en wordt de rest aangestuurd als slave. Dit werkt nu goed, alleèn de behringer td3 wil niet meedoen ! Ik heb hem geprobeerd rechtstreeks naar de midi in tr8, maar hij loopt niet sync, èn hij geeft een extra kickdrum in het patroon, zelfs al zet ik alle steps uit op de tr8 ? Als ik de td3 op een willekeurige out of thru aansluit werkt dit ook niet ?

Kan de td3 wel als slave ? Als ik hem op out van de tr8 aansluit start hij niet als ik de startknop van de tr8 indruk, maar de rest van de sequencers wèl....

dank ! :okdan:
 
Vreemd, heb je hem op midi slave ingesteld? Ik sync hem met ableton via een midi out die naar een thru box gaat en dan naar de td3. Start en stopt als ik ableton start/stop.
 
Oooowkeejjjj :okdan: Dat wist ik niet ! Ik heb m nieuw gekocht, maar zit maar een klein boekje bij...ik ga eens kijken thanks !!
 
Als de machine niet speelt 'write' en 'back' tegelijk indrukken, voor intern, midi of usb 'klaviertoets' 1 tm 3 indrukken. Hiervoor heb je drie seconden. Om te checken nog een keer de twee tegelijk indrukken, het ledje dat knippert is de instelling die je hebt geselecteerd.
 
Ronegen thanks, dat was t idd ! Had er geen manual bij gekregen, dus op de behringer site gezocht, en daar staan alle manuals ! Weer wat geleerd, en een tip voor anderen die zoekende zijn :D jij ook bedankt kobuz :okdan:
 
Back
Top