Behringer kopen

Fifth bot thanks !

tis idd alleen leuk live jammen idd, gewoon freaken en alle machientjes proberen te syncen, heb er wel een laptop bij staan maar computers vindt ik niks...noodzakelijk kwaad soms misschien. Ervaring idd nul, ben uit de dj wereld (vinyl) en wilde gewoon wat anders..het zèlf proberen te maken :D wèl altijd oldstyle synthmuziek fan geweest en dus ook techno acid hardcore..een DAW is misschien toekomstmuziek, ik zie wel of ik dat nodig ga hebben om bijv te recorden, maar miss wordt het ook een stuk hardware zoals een mpc tzt. Next nu is wrschijnlijk een digitakt. *D

Als ik het zo lees, doen man die digitakt, echt een aanrader !
De digitakt heeft iets magisch vr mij, kan het niet verwoorden
 
Als ik het zo lees heb je al een beste stapel synths en een drumdoos. Wat ik niet terugzie in je gearlist is iets voor samples. Voor mij was het best een eye opener om te merkwn wat een paar samples toevoegen aan een al lekker lopende synthtrack.....

Inderdaad je moet een sampler halen, early hardcore was 80% samples want niemand kon een TR-909 betalen / vinden en met alléén een TR-909 kon je nog niks. Met een Atari, mixer, FX bakkie en een AKAI kon je complete tracks maken die 100% professioneel klonken. Natuurlijk stond er ook wel eens een Juno of een 101 en een 303 maar tenzij je meer de acid kant op ging was je met een sampler gewoon kláár.
 
Nou, na een dag hard midi pioneren, en alles opnieuw bekabeld te hebben, loopt t als een trein :D:D puzzelen die midi zegggg ! Maar trots op mezelf, en weer geleerd. Ook meteen de set up anders gebouwd met nog wat kastjes uit de schuur te verzagen....resultaat mag er zijn toch !? :)
 

Attachments

  • 67B566D4-DE49-49D8-9D57-3D7F294F658B.jpeg
    67B566D4-DE49-49D8-9D57-3D7F294F658B.jpeg
    52,5 KB · Bekeken: 64
  • 9A3D9E5A-D64D-40DF-BB6D-8CB61FEEFD63.jpeg
    9A3D9E5A-D64D-40DF-BB6D-8CB61FEEFD63.jpeg
    34,7 KB · Bekeken: 67
Wat heb je aan de rechterkant van de kamer staan? Volgens mij niet veel, daar kun je dan nog wel een modular kwijt. :D

Ziet er mooi uit! :)
 
Disharmonic hahaha next level shizzle :D maar ben niks bang dat het daar idd op uitdraait :)....maar nu ècht eerst leren die machientjes te begrijpen, het midi principe, en audiogedeelte lukt al wel aardig, nu programmeren 8)
 
Nou, na een dag hard midi pioneren, en alles opnieuw bekabeld te hebben, loopt t als een trein :D:D puzzelen die midi zegggg ! Maar trots op mezelf, en weer geleerd. Ook meteen de set up anders gebouwd met nog wat kastjes uit de schuur te verzagen....resultaat mag er zijn toch !? :)

Netjes man :okdan::halleluja
Mocht je wat veel dichter wonen kstond aan u deur om te jammen :D

haha ja de famueze midi puzzel maar zo veel voldoening als het werkt en daarna is het zo veel leuker om muziek te maken
Veel plezier :mega:
 
Nog maar een duit in het zakje aangaande samplers, ik zag in een ander draadje de EMU 6400 voorbij komen, en toen moest ik aan deze denken (clone van de SP-1200) https://www.islainstruments.com/product/sp-2400/. Let op dat dit dus een pre-order is, maar de 1e units zouden zo rond deze tijd geleverd moeten worden. Hier vind je meer info: https://www.synthforum.nl/forum/synth-hardware/overige-hardware/3671568-isla-sp-2400.

Btw ik ben helemaal niet met deze apparaten bekend, maar men is er volgens mij wel enthousiast over (in ieder geval over het origineel, maar dat kan ook nostalgie zijn :P).

Ook niet heel goedkoop btw, in any case, weer een optie er bij :D.
 
BOZZMANIA; ziet er netjes uit zo bij elkaar.
Wel ff puzzelen de eerste dag maar nu je instellingen goed zijn kan je vanaf nu elke keer meteen beginnen, da's wel lekker.
Wat dat betreft moet ik ook maar 'ns nadenken over een vaste opstelling want ik ben ik weet niet hoe vaak bezig met opnieuw alles instellen als ik weer wat dingen op m'n desk zet.
 
Back
Top