Behringer kopen

BOZZMANIA

Hardcore4life
Lid sinds
25 oktober 2019
Berichten
52
Locatie
Utrecht
Vraagje. Ik ben beginnend in de synth wereld, heb al het èèn en ander aangeschaft. Nu is de volgende aanstaande....wat denken jullie ? Een wasp, k2, pro 1 of neutron ?
 
Pro 1 is wat makkelijker dan de Neutron, klinkt sneller goed. Maar de Neutron is een mooie aanvulling daarna weer. Wat heb je nu al allemaal? ook niet onbelangrijk
 
Ik heb nu een roland tr8, tb3, system one, waldorf rocket, behringer model d en td3...ik (probeer) techno/acid/hardcore te maken.
 
Het enige juiste antwoord hierop is uitaard allemaal. Het is Behringer dus waarom moeilijk doen en keuzes maken. Hop dat GAS erop! :D
 
Pak ze in, leg ze onder de kerstboom. Weet jij hoe ze daar komen? Thanks Santa. :dubbel:
 
Allemaal is het doel idd maar niet in 1 keer, anders vermoord mn vrouw me ben ik bang

Problemen voor later. :D

Wat ik wel heb met Behringer spul, waarom blijven ze dat oude logo gebruiken. Roept bij mij enkel het idee van rommel op.
 
Ik zou zelf denk ik als eerste de Neutron kiezen, hoewel ik de Pro1 echt een heel mooi geluid heb vinden. De patchpoints geven me dan de doorslag, omdat modulair me leuk lijkt. Het is echt smaakgebonden, luister naar demos en kijk naar de features:biertje:
 
Je KAN natuurlijk ook even wachten.. Je hebt al genoeg om aan de slag te kunnen.. :eureka:
 
Of, als je toch iets wilt aanschaffen, het op een andere manier bekijken. Wat mis je in je huidige setup, aan de hand van het antwoord op zoek gaan naar het instrument dat dit gaat oplossen. Zou me niet direct blindstaren op slechts enkele modellen, of één merk.
 
De Neutron vind ik zelf een goed ding en dat moffet filter klinkt ook erg goed.
De K-2 zou het ook lekker doen denk ik.
En koop voor je vrouw een mooie tas voor de kerst, dan is ze ook happy. ;)
 
Als ik het zo lees heb je al een beste stapel synths en een drumdoos. Wat ik niet terugzie in je gearlist is iets voor samples. Voor mij was het best een eye opener om te merkwn wat een paar samples toevoegen aan een al lekker lopende synthtrack.....
 
Nee klopt, nog geen sampler. Wil ook graag een digitakt en idd kàn ik wachten met nieuw aanschaffen, maar heb het zwaar te pakken haha. Ennuh wereld idee champ ! Onder de kerstboom ! Dat ik daar zelf niet aan dacht
 
Back
Top