Tonecontrol.nl

Zojuist mijn VC340 binnen van Bax. Wat denk je... fucking B-stock terwijl ik nieuw doos besteld had!
 
fucking B-stock

Nou, lekker is dat. :frons: Ik zie op hun website dat ze 197 stuks op voorraad hebben, en 1 exemplaar B-stock. Dus niet ze stapels B-stock ervan hadden, die ze kwijt moesten. Daar kan het niet aan liggen. Succes ermee om dit weer op te lossen, geeft weer zo'n gedoe waar je niet op zit te wachten.
 
Zojuist mijn VC340 binnen van Bax. Wat denk je... fucking B-stock terwijl ik nieuw doos besteld had!

Ik heb nog nooit wat bij Bax gekocht, maar lees dit allemaal zo vaak. Dat ik er niets durf te bestellen.
 
Heb in een vorige draad al verteld dat die 60 dagen niet goed geld terug voor enorm veel b-stock zorgt en dit was ook zeker niet mijn eerste ervaring.
Misschien is het eens de schuld van Bax. Zou zo maar kunnen dat deze opnieuw verpakt is bij Behringer zelf.

Paar dingen die mij opvielen bij ontvangst:

- Geen bruine doos om de witte.
- Handleiding opnieuw geplakt.
- Plastic om de synth was erg gefrommeld met putjes.
- Voetjes onder de synth waren een beetje grijs van stof.

Op 1 toets ligt iets van vuil en is daarna gespoten. Al was het dus helemaal nieuw in doos dan nog was deze terug gegaan.
Bax gebeld, die boden hun excuses aan en nemen het uiteraard terug. Ik hoop dat ze nog iets van een tegoedbon aanbieden als goedmakertje.
Als ze het netjes weten op te lossen zie ik het wel weer door de vingers (wat moet je anders).
 
champ : Nou ja, ze bieden hun excuses aan nemen het terug. Leuk is het niet. Een tegoedbon, of misschien een kortingsbon met een flink percentage eraf voor een volgende aankoop, dat is eigenlijk wel op z'n plaats.

OT:

[NERDMODE]
Zag dat je hier een account aanmaakte op 3-3-2003 en je hebt nu 3333 berichten. Dat zijn een heleboel drietjes. :D

Champ3333.jpg


[/NERDMODE]
 
champ : Nou ja, ze bieden hun excuses aan nemen het terug. Leuk is het niet. Een tegoedbon, of misschien een kortingsbon met een flink percentage eraf voor een volgende aankoop, dat is eigenlijk wel op z'n plaats.

OT:

[NERDMODE]
Zag dat je hier een account aanmaakte op 3-3-2003 en je hebt nu 3333 berichten. Dat zijn een heleboel drietjes. :D



[/NERDMODE]

Bedoelde een kortingscode idd. Overiges weet ik dat de marges al laag liggen en korting niet zo snel meer een standaard is.

Zal over 3 dagen een TD-3 bestellen misschien geven ze mij dan 3% korting. :P
 
Ook goede ervaring hier met Tonecontrol, geen idee wb de staat van de klantenservice want gelukkig niet nodig gehad. Dat is wel even anders bij Bax. Ik denk dat ze daar gewoon uit hun voegen barsten waardoor het overzicht compleet zoek is, al een aantal keer kapotte spullen opgestuurd gekregen. De laatste keer dus een stand met 2 afgebroken bevestigingspunten, wat ook bekend was bij in ieder geval 1 persoon want de verpakking was aangebroken.
 
Niets dan lof voor de jongens van ToneControl!! Tijdje terug langsgeweest met nieuw gekochte gaming laptop (overkill aan CPU en GPU) had al een paar maanden last van audiospikes. Gastvrije ontvangst en top geholpen (problem solved). :okdan:
Zojuist dan ook een Akai Force besteld bij deze winkel.. sowieso een van de weinige muziekwinkels met mensen die verstand hebben van audio in combi met computers en waar ze de tijd voor je nemen. :verkoght:
 
Laatst gewijzigd:
Ik kom zo nu en dan in de winkel en ben altijd super tevreden met hun kennis en verstand van zaken.

En mocht je toevallig nog VVV-cadeaubonnen hebben: op de website van Tonecontrol kan je er niet mee betalen, maar in de winkel wel! :)
 
Ik krijg m'n bestellingen so far altijd netjes op tijd (misschien een dagje trager dan Bax) en in goede staat. Als ik ze bel wordt er meteen opgenomen en toen ik van de week informeerde naar de Korg NTS-1 hebben ze metéen de leverancier gebeld en mij binnen 15 minuten terug gebeld met antwoord (komt medio Maart voor wie 't wil weten). Ze zijn altijd heel netjes.

En bij elke bestelling krijg ik een 5% kortingscode terwijl ze meestal al behoorlijk nette prijzen hebben. Ook nog een keer een 15 euro kortingscode gekregen of voor het aanmelden bij de nieuwsbrief of voor het invullen van profiel informatie of zo iets.

(Oh ja in tegenstelling tot sommige grotere zaken geven ze alleen fabrieksgarantie ipv 3 jaar op alles. Maar ik denk dat als iets binnen 2 jaar kapot gaat er wel wat geregeld wordt. Geen ervaring mee.)
 
Back
Top