Fijn fimpje: Thunderdome-ster DJ Dano raakte alles kwijt

Haha digitale klompen dans. Ik heb wel eens gehakt op thunderdome in mijn skate broek :)
 
Toen die eerste gabberplaten uitkwamen had ik dat ook gekocht en als experiment op trouwfeest gedraaid,dat was een dikke tegenvaller en on top een woofer van de PA stuk lol
 
De hoogtijden van hardcore wat een tijd was dat. Al klonk de muziek misschien vaak nergens naar, het bracht mensen zo enorm tot elkaar. Of was het de XTC? :luv:
Ik vergeet nooit meer al die trein stations en coupe's vol knagende gabbers en rave teefjes met zonnebrillen. Een paar weken later zag je jezelf terug op TMF.
Commercieel als de pest was het natuurlijk ook al snel. Iedereen Australian trainingspakken kopen van 300,- gulden. :dubbel: (die Cavello's broeken zaten wel verdomd lekker!)
Ik werkte destijds bij een evenementenbureau waar we met attracties op verschillende activiteiten in heel het land stonden.
Stond ik daar zondags met Mohammed in een zwaar christelijk dorp op een slaapverwekkende braderie. zegt Mo "Saai hier, ik gooi ff die Thunderdome cd erin." Het werd gelijk druk, wat een tijden. :D
 
Het boek "Wat de fok ouwe" over zijn levensverhaal is ook super om te lezen.:okdan: Heb nog steeds 2 Cavello korte broeken en drie lange8) Laatst ook nog naar Thunderdome geweest in de Jaarbeurs:okdan::dj:
 
Toch spijtig dat iemand die zoveel mensen gebruikt en levens verwoest heeft, zo’n podium krijgt. Maar goed, die feiten staan natuurlijk niet leuk in een autobiografie :)
 
Zat ook al in VPRO docu toch? En tja wat dacht hij? Geen belasting betalen is prima? Beetje erg dom
hoor.
 
Het boek "Wat de fok ouwe" over zijn levensverhaal is ook super om te lezen.:okdan: Heb nog steeds 2 Cavello korte broeken en drie lange8) Laatst ook nog naar Thunderdome geweest in de Jaarbeurs:okdan::dj:

Die heb ik nog ongelezen in de kast staan (kerstcadeau van paar jaar terug), zal hem er eens bijpakken.
 
Ah waar is de tijd dat ik 'POING' draaide op de vrije radio en we het ook onze andere dj's hoorde platdraaien op een lokale braderij. Het volk was er zot van. 1992? Of was het 93.
Als je dit graag ziet, er is toch een 3 delige docu? De eerste 2 delen waren de moeite. Laatste was teveel handjes in de lucht dj's
 
Laatst gewijzigd:
Geen belasting betalen is prima? Beetje erg dom
hoor.

Volgens mij ging het erover dat hij niet wist of ie belasting moest betalen (of niet), dus nodigde hij iemand v/d de belastingdienst uit, die vervolgens al zijn platen & apparatuur (waar al belasting over was betaald ?!) ging aanslaan.
Moeten ze dan ook id&t (van thunderdome), die als het goed is, geen belasting betaalde over de eerste feesten / cd's / e.d. Of heb ik iets gemist en is dit al gebeurd ?!?
 
Volgens mij ging het erover dat hij niet wist of ie belasting moest betalen (of niet), dus nodigde hij iemand v/d de belastingdienst uit, die vervolgens al zijn platen & apparatuur (waar al belasting over was betaald ?!) ging aanslaan.
Moeten ze dan ook id&t (van thunderdome), die als het goed is, geen belasting betaalde over de eerste feesten / cd's / e.d. Of heb ik iets gemist en is dit al gebeurd ?!?

Als je winst maakt moet je daar belasting over betalen. En ja sneu voor die jongen want de belastingdienst zijn soms etters. En het klopt dat andere dj’s er wel mee weg kwamen door niet de belastingdienst uit te nodigen maar het is wel heel naïef te denken dat je duizenden euro’s per weekend verdient en dat het nog steeds een hobbie is na x jaar.
 
Toch spijtig dat iemand die zoveel mensen gebruikt en levens verwoest heeft, zo’n podium krijgt. Maar goed, die feiten staan natuurlijk niet leuk in een autobiografie :)

Op wat voor manieren heeft hij mensen gebruikt en levens verwoest dan?
 
Als je winst maakt moet je daar belasting over betalen.

Klopt, maar het ging er ook om dat de belastingdienst de platen en (2e hands) apparatuur aansloeg. Tja, de meeste mensen hebben geen bonnetjes (meer) van platen en/of 909's e.d.

Op wat voor manieren heeft hij mensen gebruikt en levens verwoest dan?

In ieder geval door vreemd te gaan met heel veel vrouwen. Denk niet dat z'n (ex)vrouw dat goed vond.
 
Back
Top