Tip voor verkopen Synth plug-ins

Oh, da's interessant - ik ga eens kijken. Ik heb nog best wat plugins die ik wel kwijt wil omdat ik ze nauwelijks gebruik, maar hier lukt het niet ze kwijt te raken.
 
Ik koop en verkoop "tweedehands" plug-ins op KVR. Vaak verwisselt de software voor iets meer dan de helft van de nieuwprijs van eigenaar. Tenminste dat is mijn ervaring. Ik heb alleen maar goede ervaringen op het "Sell & Buy" subforum van KVR.
 
Ja, ik heb ook een accountje op KVR maar die is nog vrij recent dus tot op heden mocht ik nog niet verkopen daar. Al zal die tijd inmiddels ook wel verstreken zijn. Komende weken maar eens wat kraampjes uitstallen links en rechts.
 
Ja, ik heb ook een accountje op KVR maar die is nog vrij recent dus tot op heden mocht ik nog niet verkopen daar. Al zal die tijd inmiddels ook wel verstreken zijn. Komende weken maar eens wat kraampjes uitstallen links en rechts.

Als je eerste verkoop een feit is, vraag dan aan de koper een post/recensie in de "feedback thread" achter te laten en refereer daaraan in je sell topic. Een goede recensie trekt potentiële kopers misschien eerder over de streep bij een nieuwkomer.

Je kan de titel van je Sell & Buy topic trouwens steeds blijven veranderen.
 
Back
Top