blijft muziek altijd vernieuwend? En hoe authentiek kan iemand nog zijn?

Mario Mathy... ik was hem vergeten maar inderdaad... het komt weer terug... kwam mee in de hausse aan synthesizer georiënteerde muziek. Moest uitbundig doen om het "aanschouwelijk" te laten zijn voor op TV, want daar is waar je bekendheid door kreeg... Ik vroeg me af: doet hij nog wat.. ik vond dit: https://youtu.be/kqwxOTDfasI De bescheidenheid zelve...
 
ik hoor in ieder geval nog steeds dingen die voor mij nieuw zijn. alles lijkt vast ergens op, maar dat boeit me niet en bovendien heeft dat niets met authenticiteit te maken. iemand die iets vergelijkbaars doet als iemand anders kan bij mij toch gewoon keihard binnenkomen, dus mij vernieuwen, terwijl de ander me niet raakt. 1 leven is niet genoeg om alle muziek te luisteren die er al is, laat staan wat nog gaat komen. het is niet belangrijk of iets nieuw is, het is belangrijk wat je ervaart, das alles. je kan je muziek herinneren, erover lullen, erover denken, je voorstellen, maar never nooit niet is dat hetzelfde als het luisteren/ervaren.
 
Back
Top