Ervaringen met Maxx-shop.nl

Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
9.983
Locatie
-
Sta op het punt een redelijk bedrag over te schrijven naar een webshop met de naam Maxx-shop.nl. Kent iemand deze winkel? Als ik zoek op het www vind ik vrijwel geen reviews.. of zoek ik niet goed (??)
Let me know.. :)
 
hmm.. het lijkt een onderdeel van Meibergen te zijn.. dat komt me nog wel bekend voor uit de tijd dat ik de Music Maker nog las. Ga ze morgen eerst maar even bellen.. kopen kan altijd nog.. :)
 
Zie ik ook, verder staan alle gegevens erop dus het lijkt betrouwbaar. Is langsgaan een optie ? [h=2]Maxx-Shop.nl[/h]
Kamperstraat 12

7418 CB Deventer

Nederland

info@maxx-shop.nl

tel:0570-607070 (link is klikbaar op telefoon)

fax:0570-606070

Rabobank: IBAN: NL64 RABO 0384503993

Handelsregister K.v.K. Twente 53409353

BTW nummer: NL 8508.69.912.B01 [h=2]Openingstijden[/h]
MaandagGesloten
Dinsdag10.00 -17.30
Woensdag10.00 -17.30
Donderdag10.00 -17.30
Vrijdag10.00 -17.30
Zaterdag10.00 -17.00

Maxx-Shop is een onderdeel van Muziek Meibergen Deventer B.V.

mmdlogo.png


Muziek Meibergen Deventer BV

Kamperstraat 12, 7418 CB Deventer

telefoon: 0570-607070
 
Zat er ook aan te denken langs te gaan.. maar de afhaal optie komt bij het afronden van de betaling niet voorbij. Vandaag maar even bellen.. het lijkt me wel een redelijk jonge onderneming, dus hopelijk sta ik niet kwartieren in de wacht.
 
Ze hebben wel veel spullen te koop die naar mijn weten al een tijdje niet meer te koop zijn, zoals de roland jp08 jx 03 .
 
Gisteren contact gehad, prima bereikbaar.
Er werd mij medegedeeld dat de info op de website idd wat gedateerd is.. (alsmede sommige prijzen)..
 
Waar ik over zou struikelen zijn de vele sub-sites met outlet instrumenten. Waarom niet onderbrengen in één site ?!
En waar de .com site nog secure is, zijn de andere sites dat niet. Beetje outdated misschien....
 
Gisteren contact gehad, prima bereikbaar.
Er werd mij medegedeeld dat de info op de website idd wat gedateerd is.. (alsmede sommige prijzen)..

Ik keek even op de website en zag ook Medelli keyboards en dat soort dingen.
Het lijkt mij een beetje zo'n ouderwets van vader op zoon familiebedrijf waar je zoals al opgemerkt werd door F/L ook nog wel 'ns een synthje kan kopen die bij de dozenschuivers al uitverkocht is.
Maar het lijkt mij verder een prima winkel.
 
Back
Top