het wachten is natuurlijk ook op de ullika syntheim

bliepertronic

Vintage kloon
Lid sinds
16 december 2004
Berichten
3.184
Locatie
utrecht en omstreken
dat moet dan ook zo gepiept zijn
een vreselijk mooie bak zeldzaam en duur! hij ziet er alleen ietsje lomper uit dan een obxa en klinkt wel bijna net zo..

een uitzonderlijk goede demo trouwens...
 
wat behringer waarschijnlijk nooit gaat clonen is dat eurorack spul.. dat is te divers te complex om er dan een prijskaartje voor te bedenken en eurorek is op zich al prima te betalen.. buchla mag hij wat mij betreft morgen al aan gaan beginnen (bulcihla) of buchringer behrla
 
Ze zijn al bezig met de Roland System 100m en als ik het zo begrijp clonen ze vooral de bekende synts waar ook nog een markt voor is (hoe meer verkocht, hoe lager de prijs). Ik vrees dat een Synthex teveel een niche hokje vult om daar iets aan te verdienen en dat geldt zeker voor een CS-80 (en daar is al een clone van gemaakt).

JurgeN
 
met de yamaha cs 80 is een poging gedaan om die te klonen alleen ver kwamen ze niet helaas van het 4 koppige team zijn er 3 met spoed en ernstig rugletsel opgenomen op de intensive care van het zieken huis.. hun toestand is nog steeds zorgwekkend.. de 4e man zal zijn hele verdere leven niet meer kunnen lopen door dat beide onderbenen en voeten waren verbrijzeld toen de werkbank waar ze aan stonden te werken door zijn poten zakte
 
Back
Top