Muziekzaak Dirk Witte vertrekt uit Amsterdam naar Utrecht

JurgeN

Ouwe rot
Lid sinds
15 januari 2004
Berichten
539
Locatie
Amsterdam
Het was al een tijdje bekend, maar per 28 januari 2019 vertrekt de muziekzaak Dirk Witte uit De winkel aan de Vijzelstraat in Amsterdam naar een nieuwe winkel aan de Amsterdamsestraatweg (what’s in a name :P) in Utrecht, welke op 1 februari de deuren opent.

Voor mij erg jammer; veel van mijn spullen komen er vandaan (Roland Juno-106, Korg M1, TR-909 (later geruild voor een TR-808) en kort geleden een Roland SH-5). Er is een periode geweest dat er bijna elke zaterdag kwam (zo vaak dat ze me vroegen of ik er wilde komen werken :)). Ze waren niet de goedkoopste, maar ik kwam er graag

Zo blijven er weinig zaken over in Amsterdam.

JurgeN
 
Vergeet MIDI Amsterdam, Dijkman en Hampe en Berkel (alhoewel die meer in de gitaren zit) niet...
 
Daar heb ik ooit nog mijn eerste synth en sampler gekocht :luv: In het internet tijdperk zijn ze nooit echt meegegaan en ben ik afgedwaald naar de Baxen, Music Stores en Thomanns van deze wereld.
 
Ik kwam er graag en leerde in de loop der tijd de mensen kennen.
Er kon voor mij altijd een hoop geregeld worden en niet zelden ben ik gematst.
Ik kocht er alles wat ze mij konden leveren, maar als ik gewoon eens langskwam om te ouwehoeren was dat ook prima.
Ik ga de zaak en vooral het contact zeker missen.

MIDI Amsterdam vind ik overigens ook een uitstekende zaak, maar dan met name voor mijn modulaire spul.
Bij Dijkman kom ik uit principe al jaren niet. Sterker nog, door Dijkman ben ik begin deze eeuw bij Dirk Witte terecht gekomen.
Keymusic ben ik nog niet geweest, maar alles wat ik niet bij Dirk Witte kon krijgen, bestelde ik bij Thomann.
Ik zie mezelf niet zo snel meer een relatie opbouwen op die manier, dus zal het meeste spul voortaan wel bij Thomann/Coolblue vandaan komen....en MIDI Amsterdam natuurlijk.
 
Ooit "The Tube Amp Book" daar gekocht, van Aspen Pittman, verder niks. Vond het wel echt zo'n ouderwetse winkel, maar ik weet niet of dat de laatste jaren nog zo was (denk ik meer dan 20 jaar geleden dat ik er binnen was).
 
Heb helemaal geen synths gekocht bij DW maar wel 2 gitaren en een mixer.. :) kreeg ook een soort deja vu gevoel bij deze hele aankondiging.. keek zojuist eens in mijn mailbox.. en ja hoor... het is weer sluitingstijd.. :D



Dirk Witte Sluitingstijd.png - Click image for larger version  Name:	Dirk Witte Sluitingstijd.png Views:	1 Size:	118,0 KB ID:	3663278
 
Back
Top