wie kent dit nummer?

@Mars: Ik ben benieuwd :) :okdan: Mocht je nog een achtergrond koortje nodig hebben?? .... ;) :D

Ik ben door dit draadje ook op het idee gekomen om de track-ID te achterhalen.. of eigenlijk een loop die gebruikt werd in een demo video voor een DJ controller..
https://www.synthforum.nl/forum/alg...ie-synths-muziek-etc/3643475-track-id-gezocht
De tip om Shazaam te gebruiken is tot nu toe de beste geweest... zo goed zelfs dat ik nu al 6 titels heb waar de loop in is gebruikt.. waarvan het merendeel ook nogeens dit jaar is uitgekomen... :dubbel:

SoundHound kende ik nog niet.. Thanx! Maar die geeft helaas geen resultaten die ik nog niet kende, of het origineel.
Maar idd.. heel vervelend als je een melodie en muziek in je hoofd aan het afspelen en snakt naar de titel om het weer te kunnen draaien/horen/beleven.. :engel:
 
@Mars: Ik ben benieuwd :) :okdan: Mocht je nog een achtergrond koortje nodig hebben?? .... ;) :D

Ik ben door dit draadje ook op het idee gekomen om de track-ID te achterhalen.. of eigenlijk een loop die gebruikt werd in een demo video voor een DJ controller..
https://www.synthforum.nl/forum/alge...ack-id-gezocht
De tip om Shazaam te gebruiken is tot nu toe de beste geweest... zo goed zelfs dat ik nu al 6 titels heb waar de loop in is gebruikt.. waarvan het merendeel ook nogeens dit jaar is uitgekomen... :dubbel:

SoundHound kende ik nog niet.. Thanx! Maar die geeft helaas geen resultaten die ik nog niet kende, of het origineel.
Maar idd.. heel vervelend als je een melodie en muziek in je hoofd aan het afspelen en snakt naar de titel om het weer te kunnen draaien/horen/beleven.. :engel:

oei oei, die nieuwe technologieën van tegenwoordig,,,ik probeer met zo min mogelijk van dat te overleven,, ik ben en blijf een indiaan / punk-hippy! :mexico:
nou ja, handig allemaal wel natuurlijk,,maar een auto is ook handig en toch fiets ik 100000x liever!

mijn bedoeling is om volgende week in een paar dagen alles op te nemen om zo snel een hoop van mn nieuwe apparatuur en recording-concepten onder de knie te krijgen, daar hoort ook bij dat ik gebruik ga maken van stem-vervormers, dus de vocals doe ik zelf (aaarrrghhh). al dat resulteert in goede praktijk-ervaring maar niet zulke aangename klanken dan klop ik misschien wel bij je aan voor echte normale gezonde vocalen! :mega:
 
ok, dit wordt niks,,,kost me te veel kostbare tijd,,of ik doe iets goed of : niet,,dus dan maar niet, geen nieuwe versie , nada , nietzsche!
 
Moest ineens weer aan een ander liedje, gezongen door Carly Simon denken wat ik vroeger wel leuk vond.. en bij wat zoeken zag ik dat Nile Rogers oa hier ook aan meegewerkt heeft.. dat verklaart weer e.e.a. :)


 
Back
Top