Feedback gevraagd: nieuw concept voor producers

Guido Verbaal

Nieuwkomer
Lid sinds
24 augustus 2018
Berichten
3
Hallo allemaal,

Even kort voorstellen: ik ben Guido Verbaal, 32 jaar en woon in Arnhem. Ik maak, net als velen van jullie, al best lang muziek. De laatste jaren voornamelijk House en Techno, samen met mijn broer onder de naam New Jack City. Zie hier een gedeelte van ons werk dat online staat: https://soundcloud.com/new-jack-city

Naast het maken van muziek (en vele andere bezigheden als werken, gezin, vrienden, sporten, etc), ben ik beginnend ondernemer. Momenteel werk ik aan een nieuw concept dat gericht is aan, je raad het al, mensen die muziek maken. Dus ja, volgens mij ben ik hier wel op de goede plek om feedback te vragen :-)

Om te toetsen of ik op de goede weg ben, zoek ik mensen die een kort gesprekje met mij willen voeren. Het maakt niet uit hoe lang je produceert of welke apparatuur je gebruikt; zolang je maar muziek maakt!

Ik kan naar je toekomen en trakteren op een kop koffie. Of we kunnen even skypen/facetimen. Bellen kan eventueel ook. Een gesprek duurt ongeveer 10-15 minuten. Als dank voor je hulp, ontvang je een waardebon van Bax-shop, t.w.v. 10 euro.

Dus, vind je het tof om mee te denken over een nieuw concept? Laat het hieronder even weten door te replyen in dit topic, of stuur me een PM.


Tot zover mijn hulpvraag. Alvast bedankt voor jullie hulp!!


Groeten,

Guido
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top