Soundcloud niet meer gratis?

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.076
Locatie
Den Haag
Ik probeer net een muziekstuk te uploaden bij Soundcloud, krijg ik een geheel nieuwe pagina, waarbij je 30 dagen gratis de nieuwe versie mag uitproberen. Dus is Soundcloud de volgende die geld gaat vragen. Bij You Tube kun je ook al geen filmpjes meer downloaden, daar heb je een credit card of visa card voor nodig.

Binnenkort gaan ze ook geld vragen om zuurstof in te ademen.

Phochos:duivels::duivels:
 
Ik probeer net een muziekstuk te uploaden bij Soundcloud, krijg ik een geheel nieuwe pagina, waarbij je 30 dagen gratis de nieuwe versie mag uitproberen. Dus is Soundcloud de volgende die geld gaat vragen. Bij You Tube kun je ook al geen filmpjes meer downloaden, daar heb je een credit card of visa card voor nodig.

Binnenkort gaan ze ook geld vragen om zuurstof in te ademen.

Phochos:duivels::duivels:

ben je niet over je tijdlimiet heen? of is het simpelweg een "aanbieding"?
ik heb het niet geprobeerd, maar bij mij staat iig nog 60 minuten tijd voor tracks. heb de gratis versie, dat moge duidelijk zijn.
wellicht dat anderen er beter hun licht over kunnen schijnen...
 
ben je niet over je tijdlimiet heen? of is het simpelweg een "aanbieding"?
ik heb het niet geprobeerd, maar bij mij staat iig nog 60 minuten tijd voor tracks. heb de gratis versie, dat moge duidelijk zijn.
wellicht dat anderen er beter hun licht over kunnen schijnen...

Ben er inmiddels achter dat ik via een nieuw wacht en paswoord wel weer toegang heb tot de gratis soundcloud, heb inmiddels op de thread nieuws op bandcamp twee nieuwe nummer geplaatst. Wellicht iets te voorbarig geweest, maar ja, we kunnen weer plaatsen.:D
 
Ben er inmiddels achter dat ik via een nieuw wacht en paswoord wel weer toegang heb tot de gratis soundcloud, heb inmiddels op de thread nieuws op bandcamp twee nieuwe nummer geplaatst. Wellicht iets te voorbarig geweest, maar ja, we kunnen weer plaatsen.:D

dat werkt ook... heb plezier!
 
Bij You Tube kun je ook al geen filmpjes meer downloaden, daar heb je een credit card of visa card voor nodig.
Downloaden lijkt me niet vergelijkbaar met uploaden.
 
Back
Top