synths en het occulte

Het klinkt misschien raar maar de enige keer dat ik een soort van paranormale (of meer toevallige) ervaring had was met K3 :D Of eigenlijk.. ik had een patch gemaakt op een digitale synthesizer die zo ontzettend vol en analoog klonk en deed denken aan een patch in mijn Kawai K3.. toen ik em wilde opslaan en in de synth naar de eerst volgende vrije locatie wilde selecteren bleek het (je raadt het al) locatie 3 en zat ik inmiddels in bank K. Serieus!! Geen grap.

Het is wat lastig op dit forum maar geef maar gewoon toe dat dit op een onbewust niveau gewoon je favoriete band is. :D
 
conso Ik moest ook ff zoeken op dat woord ;) idd.. een kudde oid.. maar dan anders.. :D Maar Pablo was dan weer bezeten van Depeche Mode op een goeie manier. :)

Het is wat lastig op dit forum maar geef maar gewoon toe dat dit op een onbewust niveau gewoon je favoriete band is. :D

Hahaha... Maar serieus.. diep respect voor de producers die de muziek maken idd. ;) Het klinkt ook altijd super verzorgd..

btw.. dit hieronder is dan Kinderen voor Kinderen maar draaide mijn neefje 'n keer.. good damn wat een dikke sound!! Het is dat die kinderen er doorheen zitten :D (.....)

 
Hahaha... Maar serieus.. diep respect voor de producers die de muziek maken idd. ;) Het klinkt ook altijd super verzorgd..

btw.. dit hieronder is dan Kinderen voor Kinderen maar draaide mijn neefje 'n keer.. good damn wat een dikke sound!! Het is dat die kinderen er doorheen zitten :D (.....)



Ja, die gasten weten heus wel waar ze mee bezig zijn, het is vooral het imago wat er omheen hangt, maar ik kon het ff niet laten om een leuke grap met je te maken. ;)
Wel bijzonder wat je vertelt over de bank, soms vallen dingen op een bijzondere manier samen.
 
Het is wat lastig op dit forum maar geef maar gewoon toe dat dit op een onbewust niveau gewoon je favoriete band is. :D

Och, wat maakt het uit? Dit nummer, in de uitvoering van Nena, was ook gericht op kinderen. Erg mooi, als je het mij vraagt. :)

 
Depeche Mode heeft Anton Corbijn een film laten maken, naar ik aanneem over hun ervaringen op dit gebied: Spirits in the Forest.

Toevallig net vanavond om 21.10 op NPO3 te zien. Nou ja, zoiets kan geen toeval zijn natuurlijk... Scary shit...

https://www.tvgids.nl/tv/depeche-mod...orest/91561751
Voer iedereen die het gemist heeft, of geen uitzending gemist kon/kan bekijken.. Vanavond om 23:05 is Spirits in the Forest weer in de herhaling op NPO3. ;)
 
Leuke topic! :okdan: deed me ergens aan herinneren. Een tijd geleden wilde ik mijn Access Indigo verkopen. Toen nog de laatste hardware synth. Ik wilde toen volledig over op softsynths en deed ook niet zoveel meer met de Indigo. Ik kreeg de Indigo echter absoluut niet verkocht. Hij staat een week of twee te koop dat ik op een nacht een droom krijg waarin de Indigo eindelijk verkocht werd, maar kreeg echter meteen enorme spijt en de persoon in de droom waaraan de Indigo verkocht was wilde deze niet meer terug verkopen. Ook niet toen ik een mega-bedrag had geboden, veel meer dan dat hij ervoor had betaald,. de ellende..! :duivels:
Toen ik wakker werd heb ik meteen de advertenties verwijderd en een ding is zeker! Ik ga de Indigo nooit meer te koop zetten. ;)
Bij nadere beschouwing had ik er inderdaad heel veel spijt van gekregen en dat deze droom eigenlijk een soort van waarschuwing was om de Indigo beslist niet te verkopen, het moest zo zijn! :engel:
 
Toen ik wakker werd heb ik meteen de advertenties verwijderd en een ding is zeker! Ik ga de Indigo nooit meer te koop zetten. ;)
Bij nadere beschouwing had ik er inderdaad heel veel spijt van gekregen en dat deze droom eigenlijk een soort van waarschuwing was om de Indigo beslist niet te verkopen, het moest zo zijn! :engel:

Zou wat zijn als je dit ook met aandelen of opties zou hebben!
 
Voor synths en het occulte moet je volgens mij bij COIL zijn. Die staken hun Aleister Crowley invloeden en hun hang naar het occlutle niet onder stoelen of banken...
 
Voor synths en het occulte moet je volgens mij bij COIL zijn. Die staken hun Aleister Crowley invloeden en hun hang naar het occlutle niet onder stoelen of banken...

ja, COIL moet hier zeker genoemd worden. en een band die ik door en door ken, muzikaal dan... genesis p. orridge kon er ook wat van, dus we voegen throbbing gristle and psychic tv nog toe. ook erg erg goed overigens.... (en daar komt COIL uit voort, de oorspronkelikke industrial......)
 
Ik voeg Current 93 (David Tibet) toe aan het rijtje, vanwege de connectie daarmee.

ja zeker!!! erg verweven met elkaar, ik kwam niet op de naam, wilde ze ook toevoegen. soms, dat geheugen van mij, is op zichzelf al occult... (want betekent; verborgen...)
 
Depeche Mode heeft Anton Corbijn een film laten maken, naar ik aanneem over hun ervaringen op dit gebied: Spirits in the Forest.

Toevallig net vanavond om 21.10 op NPO3 te zien. Nou ja, zoiets kan geen toeval zijn natuurlijk... Scary shit...

https://www.tvgids.nl/tv/depeche-mod...orest/91561751
.

Voor wie zaterdagnacht op blijft om de klok een uur vooruit te zetten: NPO3 trekt de geest nog een keer uit de fles Depeche Mode: Spirits in the forest (Muziek, 2019) kijken - TVgids.nl
 
Back
Top