Een vintage synth te duur? Tips!

Op zich wel bruikbare tips, misschien kan ik mijn System-1 daar wat extra cachet mee geven (al is daar een klein deel van de verf al af nadat ik met lampenolie de zwarte marker die de vorige eigenaar op de randjes had gesmeerd ging weghalen). Wel zonde van een op het oog zeer mooie DX7.
 
Een muziekinstrument dien je te koesteren vind ik. Daarnaast vind ik de DX7 een van de synth's met het mooiste design en heb ik een hekel aan vernieling / vandalisme.
Maar ik heb ook gevoel voor humor, dus zie ook wel de lol hiervan in... Maar zou dit uiteraard nooit zelf doen.

De DX7 leek er (eerst) nog mooi uit te zien.
 
Het is grappig todat hij de toetsen afbreekt en dat ding in de fik zet.
 
Bij de maker zullen ook wel een paar schroefies los zitten gok ik... de schoft!!
 
Ofwel is het een knurft die views nodig heeft, ofwel is het iemand met een beetje verstand die views nodig heeft, en was de DX7 al dood.
 
Nog een tip, neem je synth mee naar Nine Inch Nails dan krijg je hem ook als Vintage terug.


 
Mijn synths die echt bijna 50 jaar oud zijn, zien er trouwens niet al te slecht uit hoor, sommigen zelfs nog erg goed.
 
tja als een dx7 stuk is, dan is maken bijna onmogelijk als ze straks 2500 euro zijn dan zie je dit niet meer (vast niet maar toch). Maar verkoop dan de toetsen en de behuizing. De meeste waren 25 jaar lang in mooie staat a 150 euro. Oudere versies klinken harsss ;)
 
Back
Top