Dave Mech @ youtube (creativity & tutorials)

Ha synthforummers,

Leuke nieuwtjes: Die laatste video in verschenen op indebuurt.nl en op ad.nl :)

https://www.ad.nl/utrecht/zo-hoorde-...stad~ace4cd15/

Vervolgens ben ik ook nog in de uitzending gekomen op Qmusic radio. Erg leuk. Zin om ook andere steden te gaan sampelen. Maar eerst een laboratorium. Binnenkort ga ik ook wat nieuwe videos opnemen van m'n livesetup.
 
Vervolgens ben ik ook nog in de uitzending gekomen op Qmusic radio. Erg leuk. Zin om ook andere steden te gaan sampelen.

Hmm, qmusic. Is dat niet die zender waar ze meer om zichzelf lachen of ben ik met 538 in de war ?! Die doen toch nix experimenteels ? Alleen maar kleuterliedjes, 24/7.
 
Hmm, qmusic. Is dat niet die zender waar ze meer om zichzelf lachen of ben ik met 538 in de war ?! Die doen toch nix experimenteels ? Alleen maar kleuterliedjes, 24/7.

Ik heb ook niets met die zender, laat staan radio in het algemeen. Maar ze waren oprecht geïnteresseerd in de video die ik had gemaakt. Was dus wel een leuke ervaring en leuk om te doen :)
 
Nieuwe video online. Ik moest nodig naar de kapper dus ik nam direct maar m'n camera en opname unit mee om geluiden op te nemen van de kapper en de knipbeurt.
Hier heb ik vervolgens weer een beat van gebouwd. In deze video ga ik iets meer in op hoe ik samples kapot maak en samenvoeg om tot het resultaat te komen.

Wat vinden jullie van deze manier ten opzichte van vorige videos? Ben ik erg benieuwd naar.

 
Toffe sounds weer :). Meer uitleg over hoe je tot de sounds komt vind ik zeker een meerwaarde geven. Dat is voor mij iig een reden om dit soort video’s af te kijken.
 
Al een tijdje aan abo op je Youtube account, die sample vid's zijn de max, ook erg genoten van je setje bij Xone!:okdan:
Keep 'em coming.:)
 
Ik was een artikel aan het lezen over de Deepmind 12 desktop versie op ASK.AUDIO, scroll naar beneden en bij related articles...
Dave Mech Creates Techno By Sampling The Sounds Of London



Knap!

Lache he? :) Heb inmiddels een video speciaal voor ask.audio gemaakt, een review geschreven (overbridge) en er komt er nog een review aan binnenkort. Het is nog een beetje onwerkelijk eigenlijk, maar erg leuk om te doen.
 
Back
Top