Bloedstollend slechte muziek die verboden zou moeten worden

Alles met vocals door Autotune zonder ironie.

Wanneer er nu een vernieuwde versie van ‘we are the world’ zou worden opgenomen, kan je de ene en de andere zanger niet eens uit elkaar houden. Klinken allemaal hetzelfde :D
 
Der_Mantie : In 2010 kwam We Are the World 25 for Haiti uit, volgens Wikipedia: "The song was criticized for its use of Auto-Tune"...



My GOD als Dion begint te janken plant ik bijna mijn vuist door 't scherm vd computer
 
My GOD als Dion begint te janken plant ik bijna mijn vuist door 't scherm vd computer
Celine Dion? .. sry ha het niet nog een keer kijken :D

die heeft voor mij de meest afgrijselijke stem ooit. Brrrr :bekdicht:
 
Ik vind deze knakker echt verschrikkelijk.. Geluid uit en enkel beeld maakt me al agressief qua irritatie..

Lil Yachty (die met die dreads met kleurtjes)
 
misschien een beetje een "unpopular opinion" draadje, maar ik zou wel eens willen weten aan welk genre/band jullie een absolute hekel hebben en hoezo? }:|}:|
Het is zo moeilijk om iets het “haten” als het jou smaak niet is.
Vraag aan een metal/trash head of ie het gezellig heeft op een levensliederen volks feest
en vraagt aan iemand die fan is van levensliederen of ie het
naar zijn zin heeft op een metalrock party…
één ding hebben ze gemeen: ZUIPEN!!!:biertje:

Sommige muziek is zó slecht dat het weer aantrekkelijk wordt om het toch gewoon aan te schaffen.
Of wat je toen als 7/8/9/10 jarige zo fantastisch vond sta je nu uit te lachen met de vraag :
‘hoe kon ik dat ooit zo vinden zeg!!’
Hoe “slecht” de muziek toen was (en nu ook) sommige laten af en toe een vreemde
indruk achter… vindt ik het mooi? Wat is er dan mooi aan?
Wat doen teksten met je. Diepe of feest teksten (zoek het verschil)
Bij muziek is het zo: je kan het of je kan het niet.
Je gaat er helemaal voor of het wordt een achterstallige hobby.

Ik heb voor het tweede gekozen en jullie?
 
Ik vind deze knakker echt verschrikkelijk.. Geluid uit en enkel beeld maakt me al agressief qua irritatie..

Lil Yachty (die met die dreads met kleurtjes)


Echt alle nummers met 'all my bitches' is per definitie ruk.
 
Back
Top