Bloedstollend slechte muziek die verboden zou moeten worden

wat ik irritant vind kwa muziek.
ten eerste alles wat uit vollendam komt.
van die Nederlandse raps van tegenwoordig. (waar heel de jeugd naar luistert).
slam fm in het algemeen. met al die carrière geile muziek.
christelijke muziek ook wel. omdat het zo eentonig is van god dit en jezus dat.

en natuurlijk alle zangers van elke talenten programma.
die denken daardoor beroemd te worden.
bah.

zo iets. ;);););););)
 
Ik moet zeggen dat André Hazes (de zoon van) me al geruime tijd mateloos irriteert. Op zich is het niet zijn muziek - die hoor ik eigenlijk nooit - maar juist zijn kop (een kruising tussen Danny de Munk en New Kids) en dat 'ie overal maar constant in beeld is. Ga toch weg man!
 
Ik moet zeggen dat André Hazes (de zoon van) me al geruime tijd mateloos irriteert. Op zich is het niet zijn muziek - die hoor ik eigenlijk nooit - maar juist zijn kop (een kruising tussen Danny de Munk en New Kids) en dat 'ie overal maar constant in beeld is. Ga toch weg man!

Beetje een geval van lijkenpikkerij, voortborduren op zijn vader's bekendheid hé...


Btw, Noise zouden ze voor mijn part ook mogen verbieden, veel respect voor wie daar een avond naar kan luisteren:D
 
Btw, Noise zouden ze voor mijn part ook mogen verbieden, veel respect voor wie daar een avond naar kan luisteren:D

Ik zou je een avondje Fuck Buttons aanraden.
Hypnotiserend man :D
 
Ik zou je een avondje Fuck Buttons aanraden.
Hypnotiserend man :D

Daar kan ik best naar luisteren, ik bedoel eerder het volgende :D:


[h=1]DEAD BODY COLLECTION - HARSH WALL NOISE[/h]

Japanners zijn er gek op:D
 
Daar kan ik best naar luisteren, ik bedoel eerder het volgende :D:


[h=1]DEAD BODY COLLECTION - HARSH WALL NOISE[/h]

Japanners zijn er gek op:D


Ja oke, dat is gewoon letterlijk ruis :D
Bij mij houdt het na Merzbow wel een beetje op..
 
Ja oke, dat is gewoon letterlijk ruis :D
Bij mij houdt het na Merzbow wel een beetje op..


Dat hou ik ook niet lang vol, alhoewel sommige stukken daarvan klinken wel goed, moesten ze wat minder op de voorgrond komen en opbouwend zouden zijn en met een hoop andere klanken bij en drums en ritmes, maarja dan heb je een andere styl.
Maar goed, het is dus die noise die op ruis lijkt of als je op de radio tussen 2 zenders een hoop kakafonie hoort waar het me ook aan doet denken, dat soort noise ugh.:)
 
Ik moet zeggen dat André Hazes (de zoon van) me al geruime tijd mateloos irriteert. Op zich is het niet zijn muziek - die hoor ik eigenlijk nooit - maar juist zijn kop (een kruising tussen Danny de Munk en New Kids) en dat 'ie overal maar constant in beeld is. Ga toch weg man!

ja bedankt voor het helpen von naphoven die kop en dat gezang kan ik ook niet uitstaan.
 
Mooi om te lezen dit. om ff een complete tegen mening te geven van wat hier de standaard is: Ik vind electronische muziek die niet commercieel is (dus waarvan de buurman gaat kijken van "ehm. Ik zal maar ff niks zeggen das misschien verstandiger") niks en spreekt me niet aan. Van die pogingen om iets te maken terwijl t er gewoon in geen kilometer afstand in zit. van die moeilijk-doen-om-het-moeilijk-doen muziek. Van die snippets, die eigenlijk gewoon geen track zijn. Doe mij maar de muziek waar grote massa's vrolijk van worden, waar geld mee verdient word, en waar je de emotie van het gezicht van mensen vanaf kan lezen omdat ze het leuk vinden.

Ongeacht de stijl: DAT is voor mij goede muziek. (dus van Garrix tot dre hazes, van Koos Alberts tot Justin Bieber, van Bon Jovi tot Pavarotti)
 
Ik moet zeggen dat André Hazes (de zoon van) me al geruime tijd mateloos irriteert. Op zich is het niet zijn muziek - die hoor ik eigenlijk nooit - maar juist zijn kop (een kruising tussen Danny de Munk en New Kids) en dat 'ie overal maar constant in beeld is. Ga toch weg man!

Jeetje.
Danny de Munk en New Kids...ik zie het ook......

Maar wat ik niet om aan te horen of aan te gluren vind, is moderne Nederlandstalige rapperdepepmuziek* met verschrikkelijke refreintjes en ook altijd met verschrikkelijke zang. Ja ook nog met autotune en spraakgebrek.
Nederlands is zeg maar niet hun ding. Semi stoere straattaal erin verwerkt omdat ‘wij ouderen’ daar niets van snappen, je weet toch dat is zzzzztoerrrrrr............
En dat er dan knulletjes ergens rondhangen en die kjut muziek veel te hard over hun gestolen kjuttelefoontjes afspelen.
Ja dan word ik agressief!

* Ik ben niet vies van hip hop etc. Vooral de hiphop medio jaren 80 met alleen de Roland 808 en spaarzame synthgeluiden. Dat was fresh
 
Laatst gewijzigd:
Mooi om te lezen dit. om ff een complete tegen mening te geven van wat hier de standaard is: Ik vind electronische muziek die niet commercieel is (dus waarvan de buurman gaat kijken van "ehm. Ik zal maar ff niks zeggen das misschien verstandiger") niks en spreekt me niet aan. Van die pogingen om iets te maken terwijl t er gewoon in geen kilometer afstand in zit. van die moeilijk-doen-om-het-moeilijk-doen muziek. Van die snippets, die eigenlijk gewoon geen track zijn. Doe mij maar de muziek waar grote massa's vrolijk van worden, waar geld mee verdient word, en waar je de emotie van het gezicht van mensen vanaf kan lezen omdat ze het leuk vinden.

Ongeacht de stijl: DAT is voor mij goede muziek. (dus van Garrix tot dre hazes, van Koos Alberts tot Justin Bieber, van Bon Jovi tot Pavarotti)

Ik kan je "Rimpelrock" aanraden in Hasselt Kiewit.
rimpelrock-2013.jpg?w=455&h=303.jpg - Click image for larger version  Name:	rimpelrock-2013.jpg?w=455&h=303.jpg Views:	1 Size:	180,9 KB ID:	3645200

rimpel.gif
 
Alles uit Volendam. Toppers. Volumia. Guus Meeuwis. Dat soort goedkope rijmelarij. Happy Hardcore en dat soort kleuterdisco.
 
dat is toch zo leuk al die mensen. die 80 euro voor een kaartje betalen.
en dan met zijn alle een aanstekertje in de lucht houden.
en dan mee zingen met guus. :D:D
ja ik vind het ook helemaal niets man-t. :okdan:

maar ik denk wel dat frans bauer er niet al te lang mee door gaat.
als je ziet hoeveel chinees hij per week naar binnen werkt.
nauw dan lijkt me dat ook niet zo gezond :erm:
ook niet voor zijn zang carrière.
 
Back
Top