Het einde van het keyboard?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zit er een onkostenvergoeding verbonden aan het lidmaatschap van de SF cultuurcommissie?
 
Muziek is netzoals kunst. Als het een emotie oproept is het geslaagd.

Voila to the point,zonder al die bombarie die m'n hier leest.En begin ik hier niet over synesthesie te schrijven:dubbel:
 
volgens mij is dat het niet. iederaan mag maken en gaaf vinden wat ie wil. het is het elitaire gewauwel, het neerbuigende wat zo enorm stoort en daar wordt op ingegaan. dat neerbuigende is ook een patroon wat al jaren zichtbaar is, maar daar wordt maar even overheen gegaan. die riedel ben ik na al die jaren ook zat en mijn eigen reactie er op ook :D ik haak maar weer af want het gaat iig verder nergens heen. groetjes, je moeder

Ik snap prima waar tegen ge-ageerd wordt, maar tegelijkertijd denk ik, wat maakt het nou uit hoe iemand praat, iedereen praat toch zoals die praat. Sommigen zijn heel breedsprakig en gedetailleerd, anderen zeggen nauwelijks iets of komen niet to-the-point, sommige mensen praten plat en anderen weer ordinair of bekakt, sommige mensen gebruiken dure woorden en anderen stellen alles weer heel simpel.
Dat is toch gewoon wat taal is ? Voor iedereen een manier om zich te uiten?

Maar goed, ik volg ook niet alles, het meeste sla ik over hier op SF, dus me er aan irriteren komt ook nauwelijks (meer) voor. Misschien heb ik makkelijk praten. :D
 
volgens mij is dat het niet. iederaan mag maken en gaaf vinden wat ie wil. het is het elitaire gewauwel, het neerbuigende wat zo enorm stoort en daar wordt op ingegaan. dat neerbuigende is ook een patroon wat al jaren zichtbaar is, maar daar wordt maar even overheen gegaan. die riedel ben ik na al die jaren ook zat en mijn eigen reactie er op ook :D ik haak maar weer af want het gaat iig verder nergens heen. groetjes, je moeder

Jullie patroon is zichtbaar. Jullie kiezen er toch zelf voor om mijn topics te volgen? Blok me dan gewoon.
ik zit niet in jullie topics te stoken, wat ik er ook van zou vinden. Ik laat jullie daar onneerbuigend met rust, niet interessant.
komend op mijn terrein hebben jullie al zo vaak blijk gegeven dat jullie het gewoonweg niet (willen) snappen en met een gestrekt been eringaand verwachten jullie nog een aai over jullie bolletje?
Door het gewauwel te noemen laat je zien dat het te hoog gegrepen is voor je.
Dat je het elitair noemt laat zien waar jij staat.
Over tolerantie gesproken.........
Blok mij gewoon, dan hoef je niet meer te schrikken van dat andere.
Laat mij eens schrikken, of verbazen met je muziek. Dat zou leuk zijn. Een echt synthform lid waardig.
 
Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:

De sfeer was grimmig maar posts waren voldoende on-topic.
Nu is de sfeer nog steeds grimmig maar gaat de discussie over communicatievormen en lijkt een neiging tot heropvoeden de boventoon te voeren.
Dat is misschien ook een interessant onderwerp maar off-topic.
Volgens mij is alles wel gezegd en kan de thread dicht.

Voor voortzetting van de discussie over wat wel- of geen kunst is en hoe je dat wel of niet zou moeten positioneren in een context of maatschappij kan in een nieuwe thread worden aangemaakt.
Heropvoeden kan via PB, email of face to face.
Voor kritiek op dit beleid kan het SF-feedback forum gebruikt worden of een PB gestuurd worden.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top