Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Leuke foto EDP,goeie selectie aan gear ook.

ben benieuwd om foto te zien eenmaal alles geinstalleerd
 
EDP Ik ken iemand met een vergelijkbare collectie ( iets meer 65 synths ).
En die vind de Jupiter 8 niet zo spannend. De 4 en 6 wel.
Wat is jouw mening daarop?
Wel tof Hij heeft mee alle klassiekers laten horen. Maar klote is dat je referentie eraan gaat.;)

6 is het leukst. 4 is echt organisch(niet zoals de oberheim) en de acht is heel dik maar ook degelijk.
Allemaal anders.
 
fantastische collectie :W

zelfs een lexicon 480l - niet slecht!

mis je nou nog wat?

altijd :)
ik heb ook nog een aantal racks met outboard en samplers zou daar heel graag nog een sp-1200 aan willen toevoegen. Daarnaast een goede delay. Ter vervanging van de Pcm-42z heb nu een Reminder besteld maar zou ook nog een AMS DMX16 willen.
 
altijd :)
ik heb ook nog een aantal racks met outboard en samplers zou daar heel graag nog een sp-1200 aan willen toevoegen. Daarnaast een goede delay. Ter vervanging van de Pcm-42z heb nu een Reminder besteld maar zou ook nog een AMS DMX16 willen.

Is het een 480 of een 300L dat je hebt ? (omdat je de remote eigenlijk van een 300L hebt)
 
En eh, hoe bevalt die Allen & Heath tafel?

Ding is echt het beste idee wat ik ooit gehad heb. Alles in een doos, klinkt als een malle, en live stompt het ding vrijwel alles van tafel. Is ook handig, goeie EQ erop, en je kan we echt flink tekeer gaan met de gain. Ik wil nooit meer een analoge tafel. Werkt ook zonder problemen als geluidskaart, en alles is dus los te patchen en te routen. Ik heb toen zitten kijken en luisterren naar deze en een Midas (Behringer) M32... en deze was zo veel fijner en klinkt echt zo veel beter..
 
Ding is echt het beste idee wat ik ooit gehad heb. Alles in een doos, klinkt als een malle, en live stompt het ding vrijwel alles van tafel. Is ook handig, goeie EQ erop, en je kan we echt flink tekeer gaan met de gain. Ik wil nooit meer een analoge tafel. Werkt ook zonder problemen als geluidskaart, en alles is dus los te patchen en te routen. Ik heb toen zitten kijken en luisterren naar deze en een Midas (Behringer) M32... en deze was zo veel fijner en klinkt echt zo veel beter..

Ik denk er later deze maand ook eentje aan te schaffen...
 
is dat de A&H SQ5?

Ja, maar ik ga voor de SQ6 of de SQ7. Ik ben overigens niet zo geïnteresseerd in de multitrack opnamemogelijkheid (daar heb ik een DAW voor), maar wel in de kwaliteiten van de tafel op zich: het eigenlijke menggebeuren, de effecten en de meerkanaals audio interface
 
Ook over naar de Dark Side.
Een Xaoc Odessa met expander in het rack gehangen, wat een dikke osc :halleluja
 

Attachments

  • C8B9FD75-386D-4D5C-9C2D-374568729A17.jpeg
    C8B9FD75-386D-4D5C-9C2D-374568729A17.jpeg
    76,6 KB · Bekeken: 100
  • A7376FEF-6490-485B-ADDA-6F7AE981A3AD.jpeg
    A7376FEF-6490-485B-ADDA-6F7AE981A3AD.jpeg
    90,7 KB · Bekeken: 95
  • 997B1647-FBC1-40CC-8933-2C7BE851C651.jpeg
    997B1647-FBC1-40CC-8933-2C7BE851C651.jpeg
    78 KB · Bekeken: 100
Back
Top