Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Mooi! :okdan:

Ik blijf erbij dat ik de MatrixBrute er fantastisch uit vind zien, maar ‘k kan niet wennen aan de Arturia ‘sound’.
 
Ronegen Mooie verzameling! Ook een sfeervolle plek. Staan je monitoren niet wat vreemd (zie er maar eentje) of mix je op een andere plek?

Dankjewel, onderste verdieping van een dijkhuis dus een soort ondergrondse bunker :)

Foto, is gemaakt net nadat ik ze had gehaald en opgesteld, ze staan nu inderdaad iets meer naar binnen en twee standjes hoger.
Toch hoef ik er tijdens het maken niet perse constant middenin te zitten omdat ik dan, voor mijn gevoel, anders luister.
Naar de mix luisteren doe ik op een bankstel dat in de sweet spot staat :)
 
Mooi! :okdan:

Ik blijf erbij dat ik de MatrixBrute er fantastisch uit vind zien, maar ‘k kan niet wennen aan de Arturia ‘sound’.

Dankjewel :)

Ik had dat bij de Minibrute ook heel sterk maar bij de Matrix heel soms maar daar draai ik hem dan makkelijk van weg.
Vind het een heerlijk instrument maar begrijp wel wat jij bedoelt.
 
Blijkbaar al enkele jaren niets in de crib thread gepost dus is wel weer eens tijd.
Na 4 maanden verbouwen en klussen is mijn nieuwe studio bijna klaar voor gebruik.
Hierbij alvast wat tussenstand foto's.

Voorlopig ff alle meubels in elkaar zetten en schuiven om de optimale opstelling te vinden...
pfff wat een gedoe is een verhuizing en verbouwing zeg ;)

IMG_20200301_125616 - kopie.jpg


IMG_20200301_125457_copy.jpg
 
Blijkbaar al enkele jaren niets in de crib thread gepost dus is wel weer eens tijd.
Na 4 maanden verbouwen en klussen is mijn nieuwe studio bijna klaar voor gebruik.
Hierbij alvast wat tussenstand foto's.
Nice,

Dan is mijn little crib nog niks...
Toch maar even met de leidinggevende overleggen hahahahahaha.
Maar eerlijkheidshalve zal het hier voorlopig bij blijven.
Er is geen kamer meer over, dus ik ben al blij met een hoekje in de berging waar alles kan blijven staan.
(alles beter dan de keukentafel waar je elke keer alles op moet ruimen)
 
een paar maanden geleden verhuisd - nu weer in een dakkamer :biertje:
het enige wat nog mist is een goed ruimteconcept :eureka:

Bildschirmfoto 2020-03-19 um 09.10.55.png
 

Attachments

  • Bildschirmfoto 2020-03-19 um 09.10.55.png
    Bildschirmfoto 2020-03-19 um 09.10.55.png
    775 KB · Bekeken: 101
Wat dingen veranderd en met laatste aanwinsten (Adam sub en vandaag een RD8 gekocht) ziet het er nu zo uit. Prima plek om quarantaine te hebben ;-)
FC3A0963-B505-4760-B522-D6F9C8B4730C.jpeg
 
Denk niet dat daar risicobronnen zijn om het virus te verspreiden.Je zou willen dat het nog maanden gaat duren.Nice.
 
Eindelijk een beetje op kunnen ruimen dus nu durf ik eens een keer mijn helft van de zolder te tonen. Ik heb d'r maar een panorama foto van gemaakt, dan past het teniminste op 1 foto... :engel:

5-D621-B3-A-C14-A-445-D-AE4-F-03-C167-FD9-AEA.jpg
 
Eindelijk een beetje op kunnen ruimen dus nu durf ik eens een keer mijn helft van de zolder te tonen. Ik heb d'r maar een panorama foto van gemaakt, dan past het teniminste op 1 foto... :engel:

5-D621-B3-A-C14-A-445-D-AE4-F-03-C167-FD9-AEA.jpg

Vet zeg! Vooral die appel. Klinkt die een beetje? :D
 
Back
Top