Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Zo zal beter zijn denk ik. Mijn vers hok.
 

Attachments

  • IMG_0537.jpg
    IMG_0537.jpg
    30,9 KB · Bekeken: 72
Monitoren zijn inderdaad de zwakke schakel, maar ik werk ongeveer 99% van de tijd met koptelefoon ivm buren en huisgenoten en heb dus nog niet de moeite genomen ze te vervangen. Wellicht dat dit er binnenkort toch van komen gaat nu ik al mijn 'droombakken' wel heb staan. Het is in elk geval wel het deel waar met de minimale investering het maximale effect kan worden bereikt :)
 
Ik kan je aanraden om eens naar de HEDD 05's te kijken. Mooi formaatje speakers die ook op een zacht volume top geluid geven. Ondanks het kleine formaat geven ze toch een heel lekker laag, een maat van mij geloofde in eerste instantie niet dat ik geen sub had staan :).
 
Ja, ik ben ook wel erg blij met mijn setup zo. Stuk voor stuk lekkere bakken.

Ben benieuwd wanneer er weer wat op marktplaats staat? :D
Maar for the time being ziet het er netjes uit.
 
Nicolas 2000: als alles smooth blijft gaan staat de living tegen de lente in de kelder ja.
en neen ik kijk niet uit naar de nieuwe opbouw. Kabelmanagement enz enz. Duurt vast weer half jaar voor alles bijna werkt eens verhuisd.
 
Mijn compacte studiotje, waar ik oh zo blij mee ben!

image_125067.jpg

image_125068.jpg

image_125070.jpg
 

Attachments

  • image_125069.jpg
    image_125069.jpg
    89,3 KB · Bekeken: 74
Last edited by a moderator:
En nog wat vormgeving kwa printwerk, voor de relaxe sfeertjes, )atlanta hawks nba packed stadium als achterwand, en japanse bostempel als buitengevel

image_125071.jpg

image_125072.jpg
 
Last edited by a moderator:
Back
Top