Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Inmiddels weer tijd voor een nieuwe editie van de befaamde Mijn studio annex crib draad :D

Om de traditie in ere te houden post ik wel ff een fotootje.
 

Attachments

  • DSCF0459.jpg
    DSCF0459.jpg
    81,1 KB · Bekeken: 588
OKey,,WOWW,, COOL Hilltree,, en YES !! Je hebt ook een MC909 !!
Ik heb er sinds vorige maand ééntje, Hij is bijna gereviseert,, 't is nog wachten op de de Value pot meter en de Transport Pads,
 
allememaggies wat een verzamelingen apparaten joh, is het geen idee om bij elk plaatje een mp3tje te posten, ben wel benieuwd wat er dan met al die apparaten wordt gebakken?
 
Mijn opstelling voor mijn optreden over een paar dagen. De Nord Stage en de Sub Phatty zijn helaas niet van mij, maar zijn geleend voor het optreden.
 

Attachments

  • DSC07564.jpg
    DSC07564.jpg
    78,6 KB · Bekeken: 441
Inmiddels weer tijd voor een nieuwe editie van de befaamde Mijn studio annex crib draad :D

Om de traditie in ere te houden post ik wel ff een fotootje.

Is dat een chorus echo?
Daarom dat je je space echo weg deed. Ben er nog altijd zeer tevreden mee :okdan:
 
Er staan 2 hele grote dozen in de gang van 80KG elk :luv:

deze gaan we vanmiddag installeren in de studio
 
Pioneer... klinken die net zo "goed" als hun DJ mixers?
 
ja, ik zou zeggen google ze ff :D let vooral even op TAD ....
nieuwe productie augustus 2014 limited custom editie met filter optimalisaties
 
Zien er mooi uit op papier en tests. Veel plezier er mee. Ik hoop dat je daarvoor niet een van je dochtertjes hebt moeten verkopen. Je hebt altijd de schoentjes nog....
 
nee dochtertjes zijn er nog :D ThnX

Deze S-1-EX had ik 8 jaar geleden ook al eens, maar toen verkocht, spijt als haren op m'n hoofd
Vorig jaar een winkeldochter setje S-3-EX op de kop kunnen tikken, deze vorige week verkocht
daar had ik dus al bijna de helft van het budget vandaan. het is een limited edition 20 sets gebouwd waarvan er 10 naar Pioneer Europe zijn gegaan en daar heb ik er dus een van :D
 
nee, samen met m'n neefje van 16 in doos naar de eerste gekregen, ze daar uitgepakt en nu moeten ze nog naar de 2e, maar ik wacht daarvoor even op versterking van iemand die ik daar 100% mee vertrouw. want 1 krasje via het stucwerk in het trapgat en ik word schreeuwend gek :)
 
Back
Top