Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Maar Raphie... "Dat heb je toch allemaal ni nodig" ?? :D:D
Soit, maakt maar een selfie als je er The Prodigy / Smack my Bch Up op draait... :P:P
 
thnx, klinken ook extreem goed, hoor al weer microdetail wat op de vorige units niet zo duidelijk naar voren kwam
 
Je wisselt zo vaak van speakers.. Telkens ben je écht klaar, je lijkt Heintje Davids wel. Vermakelijk.

Maar wat ik me afvraag: heeft dat geld verspillen aan upgrades waar je ''microdetail'' wint ook echt nut of is het een soort van verslaving geworden? Lijkt me zo zonde van het geld..
 
Valt op zich wel mee hoor, 5 jaar geleden de mackies eruit gedaan voor de K&H's, die staan er nog steeds zoals je ziet.
De B&W's vorig jaar na 3 jaar geupgrade naar de S-3-EX en deze nu verkocht om de S-1-EX te kunnen kopen. Ik heb deze S-1-EX 8 jaar geleden ook al gehad, maar toen verkocht. Nu had ik de mogelijkheid om de nieuwe limited edition te kopen.

Het is geen verslaving hoor, maar heeft voor mij echt nut, bij mastering kan je nooit genoeg detail controle en dynamiek hebben. Ik moet 100% blind kunnen vertrouwen op een full range setup. En ja dat kost geld, maar dat komt ook weer binnen.
 
Ah, je doet ook mastering, daar stond ik niet bij stil.
Ik vroeg me al af waarom je naast die K&H's nog een setje had staan.

Mooi als je het op die manier kan doen en als je daarvoor het budget hebt.
Valt best mee inderdaad. Blijkbaar gaat de tijd erg hard :)
 
Ja, ik doe 2 dingen:
puur hobby - m'n eigen producties, wat collabs en dingen uitgeven in eigen beheer via REBEAT
werk - mastering en en stem mastering/mixing met beiden kan ik nog steeds de hypotheek niet betalen dus heb er gewoon een baan naast.
 
Zit nog midden in een opruiming en verbouwing :)
 

Attachments

  • studio 1.jpg
    studio 1.jpg
    87 KB · Bekeken: 195
  • studio 2.jpg
    studio 2.jpg
    91,7 KB · Bekeken: 194
  • studio 3.jpg
    studio 3.jpg
    77,9 KB · Bekeken: 196
Ja amai digimod, idd.
Ik zou oa. die Triton als masterkeyboard zodanig installeren dat ie minder plaats inneemt.. ?? Beetje in lagen (verdiepen)

En ja Raphie,, Hobby.. Passie... Heftige neiging... Ik toch ook, maar ik moet ook aan m'n buren denken ivm lawaai..
IK heb net een Sennheiser HD8 binnen, Ter expansie van de HD 25'n... Da kickt ook.. een beetje..
 
Ja amai digimod, idd Ik zou oa. die Triton als masterkeyboard zodanig installeren dat ie minder plaats inneemt.. ?? Beetje in lagen (verdiepen)

Dit gaat ook gebeuren :)
Achter de Triton komt nog een 19 inch rack .
 
Back
Top