X

Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Inmiddels weer tijd voor een nieuwe editie van de befaamde Mijn studio annex crib draad

Om de traditie in ere te houden post ik wel ff een fotootje.
    Bijgevoegde bestanden
    Hoi

Comment

wat is dat rare ding op de voorgrond?, met die lichtjes?
      het lijkt een beetje op de cockpit van een ufo,....
      /\/\/\/\/\/\/\\/\/\/\/\\//\/\/\//\//\/\/\\//\/\/\/__ //\///\\\////\///\/\/\/\/\/\/\\\\//\///\///\//\/\\///\//\\//\\/
      https://soundcloud.com/milky-way-gas-station

Comment

Dat is een effect bakkie van Pioneer
        Hoi

Comment

Mijn hokkie maar weer een keertje , minus de gitaarhoek [ het is hier ook nog eens een keertje een synthesizer forum]

Comment

OKey,,WOWW,, COOL Hilltree,, en YES !! Je hebt ook een MC909 !!
            Ik heb er sinds vorige maand ééntje, Hij is bijna gereviseert,, 't is nog wachten op de de Value pot meter en de Transport Pads,
            StephenM.be/Music

Comment

allememaggies wat een verzamelingen apparaten joh, is het geen idee om bij elk plaatje een mp3tje te posten, ben wel benieuwd wat er dan met al die apparaten wordt gebakken?

Comment

Cool, ik zie mijn oude zooi ook in de allereerste draad! .. ik voel me oud....

Comment

Mijn opstelling voor mijn optreden over een paar dagen. De Nord Stage en de Sub Phatty zijn helaas niet van mij, maar zijn geleend voor het optreden.
                  Bijgevoegde bestanden
                  Chaotica

Site: www.Synthex.nl

Comment

Originally posted by cdk1899 View Post
                    Inmiddels weer tijd voor een nieuwe editie van de befaamde Mijn studio annex crib draad

Om de traditie in ere te houden post ik wel ff een fotootje.
                    Is dat een chorus echo?
                    Daarom dat je je space echo weg deed. Ben er nog altijd zeer tevreden mee

Comment

Originally posted by bazzie View Post
                      Is dat een chorus echo?
                      Daarom dat je je space echo weg deed. Ben er nog altijd zeer tevreden mee
                      Ja klopt, is een RE501 chorus echo. Goed te horen dat die Space Echo je nog steeds bevalt
                      Hoi

Comment

Er staan 2 hele grote dozen in de gang van 80KG elk

deze gaan we vanmiddag installeren in de studio

Comment

Pioneer... klinken die net zo "goed" als hun DJ mixers?
                          We are Noxgenus. We are not a label, a crew, or a production facility. We are a source. Our transmissions are rare, exclusive and uncompromised. There is no scene, there is no genre. Wake up...

Comment

ja, ik zou zeggen google ze ff let vooral even op TAD ....
                            nieuwe productie augustus 2014 limited custom editie met filter optimalisaties

Comment

Zien er mooi uit op papier en tests. Veel plezier er mee. Ik hoop dat je daarvoor niet een van je dochtertjes hebt moeten verkopen. Je hebt altijd de schoentjes nog....

Comment

nee dochtertjes zijn er nog ThnX

Deze S-1-EX had ik 8 jaar geleden ook al eens, maar toen verkocht, spijt als haren op m'n hoofd
                                Vorig jaar een winkeldochter setje S-3-EX op de kop kunnen tikken, deze vorige week verkocht
                                daar had ik dus al bijna de helft van het budget vandaan. het is een limited edition 20 sets gebouwd waarvan er 10 naar Pioneer Europe zijn gegaan en daar heb ik er dus een van

Comment

leuk man
                                  https://soundcloud.com/bonnefooi
                                  https://www.facebook.com/Bonnefooimusic

Comment

draag je dat in je eentje?

Comment

nee, samen met m'n neefje van 16 in doos naar de eerste gekregen, ze daar uitgepakt en nu moeten ze nog naar de 2e, maar ik wacht daarvoor even op versterking van iemand die ik daar 100% mee vertrouw. want 1 krasje via het stucwerk in het trapgat en ik word schreeuwend gek

Comment

IK verwacht dus eerdaags een foto van je studio met daar in deze speakers!

Comment

Working...
                                        X