Nieuw apparaat om de haverklap kapot. Ervaring ermee?

syntho

Nieuwkomer
Lid sinds
4 oktober 2012
Berichten
16
Hebben jullie wel eens een apparaat nieuw gekocht en dat het steeds kapot ging?
Mijn MiniMoog Voyager Electric Blue Edition is binnen 2 jaar 3 keer kapot gegaan. Elke keer gaat er wat anders kapot. Het erge van dat alles is, dat ik het apparaat niet eens genoeg heb kunnen gebruiken. Het lijkt, alsof ik toevallig een exemplaar heb gekregen, dat vol nukken zit. Het erge van dit alles is dat ik heb moeten bloeden om dit ding aan te schaffen. Hoe dit opgelost gaat worden weet ik nog niet, maar ik verwacht dat de verkoper moeilijk gaat doen. Ik wil gewoon een nieuw exemplaar nu.

Hoe frustrerend is het voor jullie, wanneer een apparaat kapot gaat?
 
Wie heeft dat ding steeds gerepareerd? Wat was er kapot gegaan? Drie keer is wel heel bar, dan ga je toch aan iets als de voiding denken?
Natuurlijk ontzettend balen, een Voyager is nou niet echt een gitaarpedaaltje dat je in de kliko kiepert.
 
Heb je hem nieuw gekocht?
IS die telkens bij de leverancier gerepareerd?

Op een gegeven moment kan je tegen een winkel zeggen dat je geen vertrouwen meer hebt in het apparaat en een nieuwe eisen.
 
Wie heeft dat ding steeds gerepareerd? Wat was er kapot gegaan? Drie keer is wel heel bar, dan ga je toch aan iets als de voiding denken?
Natuurlijk ontzettend balen, een Voyager is nou niet echt een gitaarpedaaltje dat je in de kliko kiepert.
De eerste keer deed de Filter Spacing knop het niet meer. De tweede keer ging er een toets kapot, terwijl ik het toetsenbord niet veel gebruikt heb. Nu zijn de Filter Envelope Attack en Filter Decay kapot. De leverancier Thomann heeft het laten repareren.

En ja, dat is het frustrerende. Een Voyager kun je inderdaad niet in een kliko kieperen.

Heb je hem nieuw gekocht?
IS die telkens bij de leverancier gerepareerd?

Op een gegeven moment kan je tegen een winkel zeggen dat je geen vertrouwen meer hebt in het apparaat en een nieuwe eisen.
Ik ben erachter gekomen, dat volgens de Duitse wetgeving derde keer kapot betekent, dat ik mijn geld terug kan krijgen of een nieuw apparaat. Ik ga daarom ook nu een nieuwe eisen. Wordt vervolgd.
 
Lekker weer. Thomann doet moeilijk en zegt nu dat zich 3 keer hetzelfde mankement voor moet doen, voordat ik een nieuwe krijg. Na wat research te hebben gedaan op Duitse fora zegt een gast dat een bepaald wetsartikel bepaalt dat het niet uitmaakt welke mankementen het zijn. Nu ben ik de complete tekst van het artikel aan het zoeken, maar kan het niet vinden. Zit er ook sterk aan te denken om een Duitse advocaat te raadplegen. Deze ellende sleept zich maar voort.
 
Back
Top