Advies voor een 7-jarige?

Ik heb verder de draad niet gelezen maar een mg-1 heb je nog die even leuk is als een prodigy ...en natuurlijk een cs-15d is goedkoop. het voordeel is dat je bijna niets kwijt bent als je er 1 voor een mooie prijs koopt dan kan je er voor de zelfde of bijna de zelfde prijs weer vanaf . marktplaat sis daar geschikt voor om te kijken wat iets waard is en waarvoor het verkocht word.
al moet ik zeggen dat een 7 jarig kind net aan de periode "co-operatief en tactische" denken begint dus het is wel moeilijk inschatten wat het over 3 maanden vind.
 
Laatst gewijzigd:
Ik ben ook met n jaar of 5 begonnen met keyboardjes... Eerst een of ander rot speelgoed ding waarvan ik de naam niet eens weet, daarna toen ik ook n jaar of 7 was een GEM DSK-4... Daarna daadwerkelijk lessen gaan volgen toen ik 10 was, met een Yamaha PSR-38.
Als Nikita het bevalt met de DJX zou je toch wel eens keyboardles kunnen overwegen. Om kunnen gaan met de toetsen en noten kunnen lezen (dat laatste nog het minst) is toch wel zeer handig en ik moet zeggen dat ik daardoor echt meer en meer plezier ben gaan krijgen in toetsinstrumenten...
Daardoor kwam er toen ik 15 werd een PSR-S550, anderhalf jaar later had ik de Radias en weer anderhalf jaar daarna kocht ik de Polysix. Als je pech hebt gaat het met Nikita net zo lopen ;)
 
Hahah, gaaf man!
 
Back
Top