FB: Dutch Electronic Music Platform

Marc V

Ingeburgerd
Lid sinds
20 november 2013
Berichten
29
ESP Domain – Dutch Electronic Music Platform

Een Nederlandse Facebook die in het teken staat van het maken & luisteren naar elektronische muziek. We filteren het internet op interessante berichten, wil jij deze mededelingen blijven volgen, ‘like’ ons dan even op Facebook.

De bedoeling van deze Facebook is om een leuk discussieplatform op te starten. Je kunt op deze Facebook o.a. informatie vinden over allerlei onderwerpen die te maken hebben met elektronische muziek. Denk aan album recensies, concerten, educatie, advisering, muziek productpresentaties (software of hardwarematig) maar ook aandacht aan eigen muziekprojecten en van anderen. Wil jij bijvoorbeeld je elektronica muziek van je SoundCloud pagina ‘airplay’ geven op deze Facebook, plaats dan de link en wat leuke info over jezelf (in het Nederlands), ik zal er dan persoonlijk voor zorgen dat de gegevens op de tijdlijn van 'ESP Domain – Dutch Electronic Music Platform' geplaatst zullen worden.

Ook iets posten op deze Facebook ‘ESP Domain – Dutch Electronic Music Platform’ of heb je tips, vind ik altijd leuk. (Zie de ‘Info’ van de Facebook voor meer gedetailleerde informatie over het plaatsen en het reageren op berichten).

P.S Er zijn geen commerciële activiteiten verbonden aan deze Facebook. Ik verricht dit werk voor mijn plezier en mijn hoop is dan ook dat de volgers er een mooie informatievoorziening aan hebben. Dus 'synthforum' vrienden plaats a.u.b. de ‘like’ op onderstaande Facebook.

https://www.facebook.com/pages/ESP-Domain-Dutch-Electronic-Music-Platform/605997222781010

Hartelijke groeten van, Marc V
 
Geliked :)
 
Ik ben initiatiefnemer van de 'Facebook ESP Domain - Dutch Electronic Music Platform' (opgericht in november 2013). Op deze 'Facebook' kun je informatie vinden over allerlei onderwerpen die te maken hebben met elektronische muziek. Denk aan album recensies, concerten, educatie, advisering, muziek productpresentaties (software of hardwarematig).

Deze Facebook is mogelijk interessant voor:
Liefhebbers van elektronische muziek
Producers, maken van (elektronische) Muziek
Platenlabels, om nieuw talent te ontdekken
Gebruikers kunnen concertnieuws, hun muziek promoten of andere nieuwsberichten plaatsen.
(Zie hiervoor de INFO pagina van de 'Facebook ESP Domain - Dutch Electronic Music Platform')

Inmiddels zitten er al veel 'Synthforum' leden als 'volger' op mijn 'Facebook ESP Domain - Dutch Electronic Music Platform', naast het 'Synthforum' is deze 'FB' dan ook een mooie aanvulling op je 'EM' informatievoorziening.

P.S. Deze Facebook is opgezet ter promotie van de EM-Scene. Er zijn geen commerciële activiteiten verbonden aan deze Facebook. Al het werk wordt door mij hobbymatig verricht.

Misschien zijn er hier mensen die mijn 'Facebook' willen gaan volgen, iedereen is van harte welkom.

Hartelijke groeten van,
Marc van Oers

Link: https://www.facebook.com/pages/ESP-Domain-Dutch-Electronic-Music-Platform/605997222781010
 
Back
Top