Extreem zeldzame synthesizers

Ook een Crumar DS-2 liggen, schijnbaar 700 van gemaakt (dus slechts matig zeldzaam).
 
Mijn excuses, ik keek verkeerd. Die andere unit was een String Synthesizer. Ook super zeldzaam, wederom nog geen 100 van gemaakt en deze staat veilig doch ongebruikt in een opslag.

Ik heb 'm ook. Beetje rare Frankenstein, wel inspirerende combi. Eigenlijk te groot voor mijn ruimte. Daarom overweeg ik vaak om eens weg te doen. Maar als ik er dan weer op speel kan ik het niet over mijn hart verkrijgen. Misschien eens een poll maken onder de forumleden om te zien hoeveel er hier rondwaren?
 
Ik heb 'm ook. Beetje rare Frankenstein, wel inspirerende combi. Eigenlijk te groot voor mijn ruimte. Daarom overweeg ik vaak om eens weg te doen. Maar als ik er dan weer op speel kan ik het niet over mijn hart verkrijgen. Misschien eens een poll maken onder de forumleden om te zien hoeveel er hier rondwaren?

Made in Holland.
 
Made in Holland,.

45 jaar geleden, ga er van uit dat een aardig deel de landsgrenzen inmiddels heeft verlaten, gezien de reputatie van de solina wereldwijd.

Voor de liefhebber is er op ebay eentje in Japan voor slechts 3.999,-
 
Ik heb ergens nog een Multivox sequencer liggen, geen idee hoeveel er van gemaakt zijn maar ben hem slechts 1 keer in mijn leven tegen gekomen (toen ik hem overnam), dus mogelijk niet zo heel veel van gemaakt. Werkt, maar ziet er verder leuker uit dan dat je er nog wat aan hebt.

http://synthmuseum.com/multivox/mulmxs10001.html

Had wijlen R-ond er ook niet ergens eentje R-ondslingeren?
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top