Extreem zeldzame synthesizers

Een paarse of titanen (zoals hij ook wel wordt genoemd) Synton Syrinx , 8 stuks van geproduceerd.
Zeldzaam genoeg?
een zeldzame kleur in de syrinx kleurenrange maar hoeveel syrinxen zijn er in totaal geproduceerd?
als je er een beetje (veel) poen insteekt en je laat je synth poedercoaten heb je ook een uniek exemplaar ;)
 
Laatst gewijzigd:
Citaat sms303 : laat je synth poedercoaten heb je ook een uniek exemplaar.
Dat is waar, maar dan is hij niet origineel meer en voor echte verzamelaars niet echt meer van waarde :eureka:
 
Solina chorus (ensemble) in een 19 inch behuizing. Daarvan is er maar één gemaakt.
Anyware Instruments InSeqt. Stuk of 20 van gemaakt.
Hoeveel systemen van Theis er wereldwijd zijn, weet ik niet. In Nederland waarschijnlijk maar een.
 
een PPG 360 A Wavecomputer, voorloper van de Wave serie.
 
keytek cts 400.JPG - Click image for larger version  Name:	keytek cts 400.JPG Views:	0 Size:	22,4 KB ID:	3734492


Ik heb hier de keytek cts 400r.
Totaal niks over te vinden op het internet
Over de keyboardversie 400 is wel wat info , en volgens mij is deze redelijk gelijk aan de cts 1000r
Redelijk standaard en niet echt spectaculair preset bakje... de voices en strings klinken wel leuk apart
Ging volgens mij op het laatst voor een habbekrats over de toonbank
Ook zit er het octaaf sprongetje in bij de C noot, waar bijna alle keyteks last van hebben .

In ieder geval heeeeel erg zeldzaam ? [ of heeft iemand hier ook zo'n ding ]
 
Bweh ? Ik zie dat Synthiaks gedeactiveerd is? Op eigen verzoek?
 
Hilltree, ik jheb beide;de cts1000 en de cts 400
ik ga ze samen in de kast van de toetsenversie bouwen.
misschiern dat het geluid dan wat te pruimen is........:dubbel:
:mega:
 
Is wel eens over geschreven op synthforum
inderdaad ca 75-100 exemplaren lijkt reele cijfer

synton fenix 2: 75 exemplaren
syntin fenix 3 seq : ca 25 exemplaren
 
Yamaha GX-1: <100

Minimoog model A, B, C: 1 exemplaar. :)

Hoeveel Korg SB-100 zouden er gemaakt zijn? Niet dat ik er eentje heb ofzo. Ik schat dat het nog wel meevalt, maar zelfs met 1000 exemplaren zouden ze nog dunnetjes gespreid zijn over de wereld.
 
Dat spul van Foltek hoor ik bijna nooit iemand over, de afgelopen jaren is er één te koop geweest op sf voor zover ik weet, dat ding wat je openklapt.
En een knifonium kom je eigenlijk nooit tegen.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top