Wat klopt er niet in deze foto???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Lid sinds
15 juni 2006
Berichten
5.920
:frons::stupid
 

Attachments

  • plugmeinwj3.jpg
    plugmeinwj3.jpg
    41,8 KB · Bekeken: 59
:P hehe.. ik zie ook alleen een niet aangesloten MPD.. voor de rest haal ik er ff niks uit wat niet zou kloppen... ben benieuwd!
 
:P hehe.. ik zie ook alleen een niet aangesloten MPD.. voor de rest haal ik er ff niks uit wat niet zou kloppen... ben benieuwd!

Je gaat door voor de wasmachine!!!! Idd dat hele ding is totaal niet aangesloten, zelfs de adapter zit er niet in. En dit is dus van een wereldberoemde band die ook op Pinkpop heeft gestaan.....
Dit is echt dramatisch, ik bedoel okee je kan stoned zijn maar een doe dan wel goed net alsof. Mijn respect voor deze gasten is nu dus verdwenen.:doei:
 
Nou ja, en dan die fles Havana Club.
Waar is de tijd dat de echte ruige rocker slechts gezien werd met Jack Daniels?
 
Ja vind ik ook maar is het niet het angstbeeld van onze maatschappij.......
als je goed kijkt zie je ook dat er mensen omheen staan en niemand steekt een poot uit......
 
Ik vind het een ontzettende ASO clip en ook niet handig, omdat de gemiddelde Justice fan te dom is om te begrijpen dat dit geen normgedrag is.

Ik vind dit dus géén controversieele clip o.i.d. slaat volledig de plank mis met plat gedrag............ voegt niks toe (net zo als hun muziek trouwens)
 
Ik ben het ermee eens dat het eigenlijk niet kan maar om nou je kop in het zand te steken is misschien nog wel dommer. Dit soort shit gebeurd gewoon in het echt moeten we daarom er maar niks van laten zien en net doen alsof het niet bestaat????? Wat doe jij als je zoiets ziet gebeuren misschien is dat wel de bedoeling van die clip.
 
Zoals ik al zei, die boodschap komt dus niet over. Daarnaast de Justice fan kruisjes op de rug van de jassen, geeft aan dat het gedrag "Justice Approved" is..... slaat dus volledig de plank mis.....
 
Ik denk niet dat dat zo is....het is meer om aan te geven dat gangs gewoon een probleem zijn...en dat drukken ze in deze clip uit dmv het logo van Justice.
 
Volgens mij maak je dan een clip met gasten met justice jassen.
Die gangs helemaal in mekaar beuken hoor.
Ik vind dat dit gewoon niet op een zender zoals tmf hoord.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top