Wat klopt er niet in deze foto???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik vind dat dit gewoon niet op een zender zoals tmf hoort.


Daar ben ik het helemaal mee eens.....de meeste jongeren zijn gewoon te dom om dit te begrijpen helaas......en ik kijk eigenlijk helemaal geen MTV of TMF ik erger me dood eraan.
 
Alsof jongeren zo dom en beinvloedbaar zijn...ga toch weg...

Misschien is er een enkel zwakker begaafd geval dat zich laat beinvloeden door dergelijke clips, maar het gros weet echt wel het verschil tussen goed en kwaad.
 
Ik zeg "Happy slapping" the next level? van 18 jarige mag je het verwachten, maar een 14 jarige onder peer pressure vindt dit gewoon cool...................
 
Alsof jongeren zo dom en beinvloedbaar zijn...ga toch weg...

Misschien is er een enkel zwakker begaafd geval dat zich laat beinvloeden door dergelijke clips, maar het gros weet echt wel het verschil tussen goed en kwaad.

Waar komt dat schofterige gedrag van jongeren dan vandaan?

Zelfs PREM is er rechts van geworden :D
 
Wat dacht je van een gebrek aan opvoeding?
 
Als je je kind hier naar laat kijken bedoel je..
 
Neen, als je er nooit voor je kind bent om dit soort dingen in het juiste perspectief te plaatsen...
 
Vast wel, maar die Justice-clip is gewoon bagger. Als dat bedoeld is om allerlei kwesties aan te spreken, dan had dat wel wat duidelijker gemogen. Nu moet je *heel* welwillend zijn om er meer in te zijn dan een bende uit de banlieux die lompe herrie schopt. Vervelend en stigmatiserend, behalve als je het graag positief wilt zien.

Die parodie is dan wel weer erg vet. :D
 
ik zie stress meer als een korte film met bijpassende muziek... ik zie het probleem niet eigenlijk... de muziekstations hebben het vanaf het begin al verbannen, wat ik redelijk triest vind. Het was redelijk geweest als ie na een bepaald tijdstip uitgezonden zou worden, zoals wel vaker gebeurd...
 
Alsof jongeren zo dom en beinvloedbaar zijn...ga toch weg...

Man ik ben jongerenwerker dus kom mij nou niet vertellen hoe die gasten in elkaar steken. Normen en waarden zijn momenteel behoorlijk aan het vervagen en onderschat de kracht van een groep niet in.....ze proberen zich continue voor elkaar te bewijzen wat behoorlijk vermoeiend is, en nee ik ga niet weg:D
 
Het is niet erg dat de clip dit laat zien. Wat erg is is dat deze clip niks nieuws laat zien.

Nul komma nul angst voor consequenties. De groepen van Britse chavs die al 5 jaar geleden precies deden wat je hier in de clip ziet, en al foto's schoten. Apathische reacties van mensen die zoiets zien gebeuren. Zelf willen we geen risico lopen - onze binnenlandse terroristen hebben met honderd stille tochten al lang bewezen wat het resultaat kan zijn van je er mee bemoeien.
 
Man ik ben jongerenwerker dus kom mij nou niet vertellen hoe die gasten in elkaar steken. Normen en waarden zijn momenteel behoorlijk aan het vervagen en onderschat de kracht van een groep niet in.....ze proberen zich continue voor elkaar te bewijzen wat behoorlijk vermoeiend is, en nee ik ga niet weg:D

Ik zeg toch ook niks over groepsdruk...ik zeg alleen dat het grootste deel echt niet zo dom is om mensen in elkaar te gaan slaan omdat ze dat in een clip op tv zagen.

Jongerenwerkers werken meestal in wijken waar veelal sociaal zwakkere mensen wonen, misschien heb je daarom zon laag beeld van jongeren.

Normen en waarden die vervagen? Dat klinkt wel erg christenunie :engel: ...en is dat niet gewoon iets wat oudere genraties altijd over jongeren zeggen?

Maar goed Justice....met of zonder usb kabel....dikke muziek :okdan:
 
Nou ik ben zeker niet gelovig:duivels: whahhahaha
maar ik zie toch wel duidelijk een verandering in onderling gedrag onder jongeren......ben zelf nu 33 dus zo oud ben ik nou ook weer niet. En idd waar ik op het moment woon zou ik mijn kinderen niet willen laten opgroeien hoe hard dat ook klinkt..of arrogant...maar het is ook wel een groot gedeelte de schuld van hoe ze worden opgevoed. Dit is een moeilijk probleem met veel verschillende aspecten en een oplossing is daar niet 123 voor....
 

Attachments

  • justice-whp-on.jpg
    justice-whp-on.jpg
    58,3 KB · Bekeken: 39
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top