Elektruck vs. Brabantse Cultuurprijs

Draakje

Stamgast
Lid sinds
6 november 2003
Berichten
274
Locatie
Udenhout
de Elektruck (digitale muziekwerkplaats op wielen) heeft jullie hulp nodig!!!!

De Elektruck is genomineerd voor de Brabant Cultuur Prijs.
Nu is het aan jullie om te beslissen wie de prijs uiteindelijk krijgt. Je kunt
namelijk stemmen op 1 van de 3 genomineerde.

Stem voor 1 december op Elektruck via onze nieuwe website www.elektruck.nl!!!
Waar je ook foto's, filmpjes en achtergrond informatie over de Elektruck kunt
vinden.

of via de site van de provincie branbant:
http://www.brabant.nl/Recreeren/Cultuur/Brabantse Cultuurprijs 2008.aspx
Stuur deze mail aub door naar zoveel mogelijk mensen in je eigen netwerk en
help ons deze prijs te bemachtigen!!!
Alvast bedankt.
Roel en Bas
Stichting Elektruck

Ps.
Elektruck is ook te vinden op
http://elektruck.hyves.nl/
http://www.myspace.com/elektruck
Dus als je nog niet in ons netwerk zit, zoek ons op en....
Get on The Bus!!
 

Attachments

  • DSCF2307.jpg
    DSCF2307.jpg
    144,6 KB · Bekeken: 98
Bericht door een moderator:
Dit is geen nieuws voor op de voorpagina van het synthforum. Verplaatst!
 
Zie bovenaan de pagina. ;)

Maar: wel een leuk project! Ik heb er zelfs op gestemd, na vergelijking met de rest. :)
 
Laatst gewijzigd:
Tof project met dito doelstelling (de maatschappij dat ben jij ;) ). Mijn stem heb je in ieder geval!

gratis tip: Als je deze thread een beetje wil promoten, dan kun je bv. een link naar deze thread in je sig zetten. Levert allicht wat extra exposure op. Succes ermee!
 
Posts uit het subforum 'Algemeen' verschijnen niet op de voorpagina. Je zou kunnen vragen of het ergens onder 'Muziek algemeen' kan, maar van de andere kant is dit 'slechts' een promotiethread voor een muziek-gerelateerd sociaal project. Het gaat niet rechtstreeks over synths of synthmuziek, dus wat dat betreft is het misschien ook wel terecht dat het hier staat...

(alsof ik daar wat over te zeggen heb :D )
 
Dat snap ik wel, maar we moeten gewoon voor maandag 1 december zoveel mogelijk stemmen binnen halen dus het is alleen nog het weekend en daarna is het over. En bovendien zijn wij meer een muziekproject, dan een sociaal project, wij willen zoveel mogelijk jeugd laten experimenteren met elektronische muziek, dus lijkt me deze post ff prima op zijn plek op het synthforum.
 
Nou ja, ik heb er sowieso niets over te zeggen; als je 'm verplaatst wilt hebben, stuur een moderator een berichtje!
 
Ongelooflijk dit!
Ik heb al jaren allerlei meuk hier staan en mijn vrouw kijkt er niet eens naar om... (ik heb het hier dan over synthesizers.) Gaat ze met haar werk naar de Elektruck en belt ze me meteen enthousiast op dat ze haar eigen ringtoon gemaakt heeft met samples en met 'een apparaat met zwart en witte toetsen'!
Neem maar van mij aan, als je DAT lukt, dan verdien je een cultuurprijs!

Chapeau!
 
We hadden laatst idd een vrouw in de Elektruck, die zei dat der man al jaren een studio had en dat ze nooit had begrepen hoe leuk dat kan zijn. Maar dat die man Johnny Busca was had ik weer nooit verwacht, dan kan ze der lol op in die studio denk ik zo. Zelden zo'n verzameling mooie apparaten gezien, daar kan geen plastic midikeyboardje tegen op!
 
Back
Top