Vi.be, alternatief voor MySpace. Ook voor NL.

soham

.
Lid sinds
2 augustus 2008
Berichten
65
Poppunt lanceert Vibe, volgens mij een interessant alternatief voor MySpace.
De structuur van Vibe is overzichtelijker en het is ook gratis, doch zonder reclame.
Bewoners van de buurlanden, waaronder Nederland dus, kunnen zich ook registreren.

Poppunt: vi.be is de Vlaamse muziekwereld online: een community van bands, dj’s, fans en key players uit de sector.

Promoot je muziek en concerten. Blog, deel je foto’s en video's. Ontdek nieuwe muziek, de juiste mensen en events.

Wil je je kenbaar maken aan de buitenwereld? vi.be is de nieuwe place to be! Volg de digitale snelweg richting http://vi.be en registreer je. Er wordt automatisch een hoogstpersoonlijk userprofiel voor jou aangemaakt (gebruik dus je eigen naam), en daarna kan je naar hartenlust band-, dj- of organisatieprofielen aanmaken.

vi.be is een online community met offline gevolgen: eens je aanwezig bent op vi.be, vliegen de speelkansen je om de oren. 100% Puur, Young Talent Corner ... alles speelt zich af op vi.be. En dan hebben we het nog niet eens gehad over vi.be on air: zet je tracks op vi.be en krijg airplay op Studio Brussel!
 
Oh jee, weer een community site! Die hadden we nog niet!

Eerlijk gezegd wordt ik een beetje gaar van sukkelaars die initatieven opstarten die al bestaan. Ik wordt al flauw van het bijhouden van mijn myspaces (ik heb er 4). Mijn virb accounts zijn lekker aan het onderstoffen, en mijn soundclick accounts doe ik al 3 jaar niks meer mee. Ik ben nu bezig met mijn last.fm pagina, en dat is meer omdat dat een "must" is tegenwoordig, dan dat ik dat lollig vind.

Interessant alternatief voor Myspace? Ik dacht het niet dus.
 
Oh jee, weer een community site! Die hadden we nog niet!
Op dat punt ben ik het met je eens.
En toegegeven, met MySpace kun je meer mensen bereiken.
Interessant alternatief voor Myspace? Ik dacht het niet dus.
Toch wel, als je de opmaak en de reclame - waar je trouwens geen vat op hebt - van Myspace niet mag.
Dat zijn de voordelen die mij aanspreken.
Hier is een voorbeeld: http://www.vi.be/bodyspasm
 
Back
Top