Je laatste 3 aankopen??

Sennheiser HD 490 Pro
Diverse plugins

De Sennheiser was ff wennen (uiteraard) t.o.v. mijn oude headphones (HD 558 ), maar na uitgebreid vergelijken ben ik er blij mee.
Mag ook wel voor bijna € 400. Vooral in het (sub)laag een stuk duidelijker en verder gewoon loepzuiver geluid. Ik gebruik de mixing earpads. De producer earpads zijn me iets te wollig in het laag.
Goedgekeurd door mijn oren in ieder geval. Reviews online zijn ook grotendeels goed.
 
Gebalanceerd? ik ga helemaal om nu met xlr.. klinkt ook harder heel weird.
Da's niet weird, dat heeft te maken met de manier waarop de kabels bedraad zijn en de signalen worden verzonden en verwerkt: Balanced vs. Unbalanced Audio: What's The Difference?

Because balanced signals send two in-phase signals, they’re also louder (roughly 6–10 dB) than what unbalanced signals can provide.

Werkt wel alleen als je de apparatuur waar je op aansluit aan beide kanten gebalanceerde aansluitingen heeft uiteraard.
 
Ik ben inmiddels getipt ringed en sleeved.. ik dacht dat het alleen om eventuele ruis ging over lange afstanden.. maar ik ga ook de specs van mn ssl geluidskaart checken, ik moet namelijk line uitzetten voor xlr. tbc
 
1. AZYPDZS 25 A32 Hifi Ultra-Lage Ruis Lineaire Voeding
2. Douk Audio Hifi Ventiel Buis Stereo Gebalanceerde Xlr/Rca Voorversterker 7-Band Eq Equalizer
3. Hifi Dual 6.35Mm Naar Dual Xlr Male Audio Kabel 4N Ofc 6.5 Trs Naar 2 Xlr audio

Kan niet wachten..

Plug-in Boutique
1. Scaler EQ na wat geleerd te hebben mede dankzij @NorthernLightX
2. Gratis Audio Vision X4 Lite
Ik plus 2 bonus
 
Gebalanceerd? ik ga helemaal om nu met xlr.. klinkt ook harder heel weird.
Inderdaad wel gebalanceerde gekocht.
Zoveel scheelde dat niet op 1.5 meter kabel.

Maandag ophalen, zit nu nog in het land waar het ook gemaakt wordt 😂
 
Geef eens toe, woe doet er speciaal 3 aankopen om hier trots als n 🦚 pauw 🦚te kunnen posten

1000007661.jpg


:D

Ik ben bezig met mijn laatste cycle van 3 hele gave dingen bij elkaar te sprokkelen, het wordt helaas vertraagd omdat een verkoper een scammer lijkt te zijn en een 2e verkoper te lui om ook maar te reageren. 1 verkoper was wel braaf maar zo kom ik niet aan de 3 he. ;)
 
Back
Top