Nega Music Fair Luik

bambamstudio

Certified MoogPro
Lid sinds
15 september 2001
Berichten
8.914
Locatie
Eindhoven
Wie is hier al eens geweest, en of wie gaat er naar toe?

op 16 dec 2001 kun je hier terecht voor nieuwe en gebruikte spullen.


En op 17 Februari 2002 is dit zelfde evenement te bewonderen in Gent.

Dus: wie gaat er heen, kunnnen we met een paar man gaan.

Spui je ideeen!
 
Laatst gewijzigd:
Een paar maand geleden was er iets gelijkaardigs in Antwerpen. Als dit hetzelfde is, moet je je een handelsbeurs voorstellen, waar voornamelijk allerlei muziekzaken hun waar (=alle soorten instrumenten, boeken, toebehoren,...) aanprijzen. Heul veul gitaren, ook wel veul electronic gear. Daarnaast zijn er enkele tweedehands stands, waar je als je heel vroeg gaat misschien een koopje doet, maar in het algemeen nogal prijzig.

Ik heb best wel zin om te gaan. Nog interesse?
 
Pijn aan mijn geldbuidel..

Pijn aan mijn geldbuidel..

.. ondanks de hevige pijnen in mijn geldbuidel, heb ik toch wel zin om daar eens te gaan kijken.
 
Hoe gaan we dit regelen ??

Als iemand me op de heenweg op zou kunnen pikken zou ik dankbaar zijn.
 
Ik rij vanuit België het makkelijkst rechtstreeks ernaartoe. Laten we afspreken om 9u50 aan de ingang. Om 10 gaan de deuren open (kan iemand bevestigen?), voor een deal (als er één is) mot je bij de eerste binnen zijn, denk ik.

Bambam, Craz en Murphy gaan tot nu toe mee? Best onderling afspreken...

Afgesproken?

PS: als je weinig geld hebt kan je nog altijd heel goedkoop wat kabeltjes scoren *D, zoals ik...
 
Bambam kan helaas niet mee. Zijn laptop is helaas even onbruikbaar dus hij kan dit niet zelf posten.
Gaat er nog iemand anders (die wel in bezit van vervoer is) ? Mijn auto heeft helaas geen geldige apk keuring en daar durf ik echt niet mee de grens over. Of we moeten met een paar man met de trein gaan.

Ik hoor het wel, mijn telnr is 06 52043132

Greets, Erwin
 
Sorry Nick, ik kreeg je voicemail pas vanmorgen, precies een dag te laat. Ik ben dus uiteindelijk ook niet gegaan (geen vervoer).
 
Back
Top