MUC in December

zaphod

Stamgast
Lid sinds
5 september 2001
Berichten
241
Locatie
Delft
Omdat er nogal wat belangstelling loskwam na het relaas over het MUC-avondje dat in november in Delft (standplaats van MUC) werd gehouden leek het mij opportuun hier een aankondiging te plaatsen voor de MUC-avond in December. Die zal op maandag de 10e plaatsvinden.

Belangstellenden die nog niet zo'n avond hebben meegemaakt maar nieuwsgierig zijn geworden en dat toch wel eens willen meemaken kunnen meer info krijgen via de aankondigingenlijst Music-U-See@yahoogroups.com

Greetz,

Z. (moderator Music-U-See@yahoogroups.com)
 
Machtig !

Machtig !

Ten eerste vind ik 'opportuun' en prachtig woord..

Ten tweede zijn de MUC Avonden (ik heb er tot nu toe twee mogen bijwonen) erg leuk en zinvol.. en kan ik iedereen aanbevelen eens kennis te maken met dit fenomeen.

We maken tenslotte allemaal muziek.. hebben allemaal een mening.. en willen ook graag de kritiek (zowel positief als negatief) van anderen horen.

De (ongeschreven?) regel is.. of je neemt een nieuw nummer van jezelf mee.. of een pak koekjes ter verhoging van het algemene sfeer-niveau. Tevens handig om tijdens erg slechte muzikale bijdragen met luid gekraak en geknabbel 'stil' protest te voeren.
 
p.s. Het is geen mailinglist!!!!!!!!!! 8)
 
tuurlij....weet niet of jullie op die dikke kop van mij zitten te wachten, en omgekeerd ben ik er ook nog niet zo zeker van ;);)

nee ff zonder dollen.

we kennen veel van elkaar op muziek ed dan maar daar houd heb voor de meeste op.

Vandaar dat ik er wel een keerje bij wil zijn..
 
Hoe was de MUC gisteren?
Iemand iets te melden daarover?

Helaas heb ik verstek moeten laten gaan.
 
MUC gisteren was aardig bezocht, een mannetje of 8-9.

Bijna iedereen kwam uit Delft, behalve LaHousse dan.

En ongeveer de helft had muziek bij zich, klonk allemaal wel goed.

Oh ja, er was nog een gast die Floris heet en hiphop maakte voor een rapgroep.
 
Orgineel geplaatst door bambamstudio
...toch een keer iets in het zuiden regelen........
Daar ben ik wel voor, komen we een keertje koffie drinken in je winkel :)
 
Back
Top