• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop : Oxi One sequencer

Prijs
635 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Peter118

Ingeburgerd
Lid sinds
29 juli 2018
Berichten
62
Vanwege overcompleet en wat uitdunning van mijn muziek gear verkoop ik mijn Oxi One sequencer. De Oxi One verkeert in nieuwstaat, ik ga altijd zeer zuinig om met mijn spullen.
Wat kan deze sequencer? De kenners zullen het weten, het kan ongelooflijk veel. Te veel om op te noemen. Kijk op de website van Oxiinstruments voor meer gedetailleerde informatie.

Ik heb de One op 4 april 2023 rechtstreeks bij Oxiinstruments gekocht en de garantie loopt dus nog tot 4 april 2025. De factuur is aanwezig.

De Oxi One wordt geleverd met de originele travelcase(zie foto) en met de originele usb-c kabel en trs naar midi din adapter. Bij Oxiinstruments kost de Oxi One €773,-, dus mijn prijs van €635,- is zeer scherp.

Te zien/testen/op te halen bij mij thuis. Aangetekend/verzekerd verzenden is ook mogelijk(kosten/risico koper).
 

Attachments

  • IMG_0623.jpeg
    IMG_0623.jpeg
    342,1 KB · Bekeken: 46
  • IMG_0622.jpeg
    IMG_0622.jpeg
    366,5 KB · Bekeken: 39
Back
Top