Beta The Mad Scientist Tracks

Twee tracks gedaan met speakers en headphones en this is it want ik ga niet meer luisteren naar feedback. Ik ben een muzikant geen producer maar ik moet dat nu eenmaal zelf doen omdat dat kosteloos is.
Ik ben tevreden ervan en ben zeker dat er, klein aantal misschien, anderen zijn die het ook goed genoeg vinden.
Ik heb besloten alles via Soundcloud te monetizen en ook toch nog Tunecore te gebruiken. Ik heb me ingeschreven daar voor Publishing en heb ook een aanvraag bij Sabam gedaan tot lidmaatschap zodat ik men liedjes kan toe-eigenen. Ik had een bepaald nummer nodig voor de Publishing van Tunecore en dat kon je enkel bij zulke instanties krijgen. Was weer een serieuze kost alles in totaal en dat mag nu wel is gedaan zijn want zoveel gaat dat allemaal nooit opbrengen.

Je kan de liedjes gratis beluisteren via een soundcloud player op men website en je hebt ook een Bandcamp player waar je de video kan bekijken.


 
Vanaf vrijdag zal ik 1 track per week releasen. Ik heb de neiging om na de upload de track nog talloze keren te veranderen en eigenlijk is dan 1 track per week goed. Ik heb nu dus nog tot vrijdag voor For Freedom maar weet niet dat ik dat haal, we zullen zien.
Zo heb ik uiteindelijk een week voor een track en dat zou genoeg moeten zijn.
Overmorgen kan je dus hopelijk For Freedom verwachten.
Een tweetal weken na release op Soundcloud, Bandcamp en Drooble zal de track ook op Spotify en dergelijke streamingservices live gaan.

Luister tot dan nog is naar de eerste track, Electronical Sub Systems ;)



Die track heeft voor mijn zin goed gegaan zolang ik het op Dance/Edm had staan, ik heb het even op House gezet, een dag of twee maar toen is het gestopt. Ik weet nog altijd niet goed wat genre ik erop moet plakken. Heb daar niet veel verstand van. Toch 270 streams tot nu toe en dat lijkt niet veel maar ik ben daar al blij mee. Ook veel mensen die het een paar maal hebben beluisterd wat altijd goed is.
 
Oude track in een nieuw jasje. Tis vrijdag dus het moet erop. Heb het vandaag gedeeld op Soundcloud, Drooble en Bandcamp en zal uitkomen op Spotify en dergelijke op 19 april



Als je graag de muziekvideo bekijkt ga dan even naar mijn website:


Laat maar weten wat je ervan vind!
 
Toch nog wat denk ik verbeterd, morgen nog is horen maar denk dat het goed is, heb nu niet door speakers gehoord maar vermoed dat het goed genoeg is
 
Back
Top