Expressivee Osmose (refurbished) 1439,-

MstrFX

Ouwe rot
Lid sinds
12 november 2009
Berichten
2.855
Echt mooie prijs en fijn dat je dit bij de maker kunt bestellen.

 
€ 1.439,20 zonder een foto of gezien te hebben kopen?

"some items might show one or several of the following blemishes:
  • damaged product box (stickers and adhesive residue from shipping and RMA handling, other wear-and-tear) Dit is niet erg maar dan begint het
  • slightly used preset and/or octave buttons (softer click feel and/or louder clicking noises)
  • potential marks/scuffs on the following parts: top plate, bottom plate, key touchplates, keys, slider caps
  • small impacts and/or injection molding impurities on the bottom case
  • cap button light leaks

Ik vind het opmerkelijk dat ze geen foto's kunnen laten zien. Hebben ze er dan zoveel refurbished?
Jammer, want als ik van te voren kan zien wat ik koop heb ik interesse.
 
Ja helemaal eens. Bij refurbished moet ook ook denken aan iets dat opgeknapt is, maar dit lijkt op units die tijdens fabricage er niet lekker uit zijn gekomen. Goed dat je het even nader bekeken hebt.
 
Je kan nu dan beter een 2e hands kopen. Die zijn waarschijnlijk netter dan deze.
 
Heel raar wel hoor, bedoel je maakt als bedrijf toch ook de afweging van zo min mogelijk teruggestuurde units. Daar loop je op leeg

Als een bak niet ok is behalve een krasje of pitje dan stuurt iedereen hem toch terug!?
 
Wel beetje jammer dat Expressive E deze misbakseltjes op de markt gooit, dat betekent straks dus extra goed opletten als je een tweedehands exemplaar zou willen kopen of het niet een van deze is. Ben ook benieuwd hoe sommige van deze minpuntjes als 'slightly used' buttons met zachter gevoel of luidere klik en 'light leaks' ook gaan optreden bij de huidige modellen.
 
Ik heb zo'n 'misbaksel' gekocht en heb er niks aan kunnen ontdekken. Geen schrammetje, geen krasje, geen toets die het minder doet.
Nu 3 weken in huis en ik vind het een enorme verbetering t.o.v. de Roli Seaboard die ik had (m'n vingers konden niet wennen aan de afstanden tussen de waves).
Samen met de Roli Equator2 VSTi ben ik dus lekker bezig nu 😀. De interne Eagan Matrix DSP presets zijn voor mij lang niet allemaal interessant of bruikbaar, maar een mooie bonus. De editor daarvoor ga ik langzaam induiken het komende jaar.
 
Back
Top