cash betaling ..payconiq

Als iemand met + 15 jaar ervaring in de financiële sector kan ik enkel zeggen dat er inderdaad soms valse biljetten worden gebruikt bij tweedehands transacties. Zelfs al gezien dat de verkoper mee ging naar de flappentapper waar onder zijn neus the old switcheroo truuk werd uitgehaald en dus alsnog valse flappen kreeg. Gebeurt niet vaak en je zal het wellicht in onze kringen niet tegenkomen maar bij verkoop van auto's, iPhones....wees op je hoede.
Paypal, instantoverschrijving, payconiq. Allemaal opties met voor en nadelen...
 
Ja mooi hoe die WTF wet effectief is. Hier scheuren die gassies met hun met krantenwijk bijeengespaarde Golf Terror dan wel Porschetractor over de Tripkade terwijl Edje Kroketje de Handhaver in z’n Big Brother Hi Tec Dual Camera Mazda gretig met z’n oogkleppen op fanatiek jaagt op wijkbewoners die hun parkeerbelasting een dag te laat betaald hebben. Gelukkig is er altijd wel een boom of lichtmast die geduldig wacht om ze een dwarslesie te bezorgen.
Laat dat tuig toch opdraaien voor de kosten ipv er een verdien- en excuusmodel van ‘banken’ van te maken.
Ik heb teveel kerstmuziek te verwerken gehad merk ik….
Deze kwam uit je tenen! :D wel terecht
 
Back
Top