Nieuw JD 990 oplichtertje Marktplaats ?

San-Pierre

Stamgast
Lid sinds
22 Maart 2021
Berichten
415
Locatie
Amsterdam-London
Volgens mij weer een oplichtertje actief..


Vraagprijs ongeveer helft van wat meestal gevraagd wordt.
Foto's van andere advertentie een totaal ander huis (kijk maar naar vloer, erg mooi en bij de JD-990 ouwe meuk )
 
Heb je ook bij zijn of haar andere advertentie gekeken? Daar zie ik eenzelfde ondergrond en ook een hele set duidelijke foto’s. Mensen worden hier nogal snel veroordeeld lately.
 
Zou best ook nep kunnen wezen. Adv 2 is een camera en als daar de plinten zie. Dan vind ik dat een niet Nederlands uitzien.
 
Heb je ook bij zijn of haar andere advertentie gekeken? Daar zie ik eenzelfde ondergrond en ook een hele set duidelijke foto’s. Mensen worden hier nogal snel veroordeeld lately.
foto's zijn duidelijk ja, lijkt me toch 2 verschillende woningen.

Geen reactie gehad op mijn pm met bod en ophalen
 
Had ook gezien. ook zn item als zn fototoestel is ook echt zn scammers item.
 
My bad, excuus.
Ik vond de aantijgingen ook wel snel en in de eerste instantie vond ik de prijs alleen veel te laag. Rest klonk wel geloofwaardig.

Dat van de twee woningen zie ik niet (volgens mij zie je een tafel en een vloer), maar dat Duitse menu op het fototoestel was wel vreemd. En toen dacht ik: even zoeken op kleinanzeigen.

Gemeld aan marktplaats. Ook dat fototoestel.

Ach ja. oppassen geblazen.
 
Ik vond de aantijgingen ook wel snel en in de eerste instantie vond ik de prijs alleen veel te laag. Rest klonk wel geloofwaardig.

Dat van de twee woningen zie ik niet (volgens mij zie je een tafel en een vloer), maar dat Duitse menu op het fototoestel was wel vreemd. En toen dacht ik: even zoeken op kleinanzeigen.

Gemeld aan marktplaats. Ook dat fototoestel.

Ach ja. oppassen geblazen.
ik zeg nergens dat het 2 vloeren zijn, ik heb het over mooie vloer versus ouwe meuk, voor mij was het van meet af aan duidelijk dat het een oplichter is. Heb ook direct gerapporteerd en voor de zekerheid daarna nog bod gedaan van 19.000 op beide items.
 
  • Duimpje
Duimpjes: L56
Back
Top