Inspired Acoustics INSPIRATA Professional voor $84

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.485
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
Inspired Acoustics INSPIRATA Professional voor $84 via jrrshop (discount code: GROUP);

er zijn meerdere versie van Lite tot Immersive (al zie ik die laatste niet staan);

maar het gaat vooral om de Professional versie die normaal zo rond de $600 is (of $500, ik weet het niet meer...);

200GB aan IR bestanden, immens veel, voor 'maar' 50 rooms... waarom? je kunt de luisterpositie en de positie van het instrument overal plaatsen in de gekozen ruimte, dus daarom zijn ruimtes tot in details 'opgenomen', er is ook veel, in de Pro versie, aan kontrole....

het is vooral bedoeld voor orchestraal werk, maar kan misschien ook interessant voor sound design...

genoeg info op deze pagina;


en op de pagina van jrrshop staat ook veel informatie:


(staat voor $100 daar, in karretje, dan GROUP invullen bij coupon/discount, gaat het naar $84)

ik zelf twijfel over deze reverb, hij kan met meerdere inputs werken, maar dat werkt niet in alle DAWs, volgens mij wel in Cubase, b.v. er is niet zoveel informatie over hoe dat goed op te zetten (wat een vreemde zin..) en de software gedraagt zich soms wat eigenzinnig, en ik herhaal;

200 GB aan IR bestanden.....

maar de positionering is erg wel bizonder, werkt erg mooi. geen demo nog gedaan, maar via de video's en reakties.

een zeer bizondere en speciale reverb, niet voor ieder interessant (of juist wel?).
 
Ik heb de professionele editie, en daarbij ook het Music Pro Soundtrack. Ik werk veel met modeling (pianoteq, modo bass) en ik vind het wel bijzonder hoe je met deze plugin alles in een realistische ruimte kunt plaatsen. Dus een aanrader voor producers die daarnaar op zoek zijn.
 
Back
Top