Succes!

nick nova

Resonator
Lid sinds
24 oktober 2001
Berichten
2.771
Locatie
Mortsel, Antwerpen
Gewoon effe melden dat ik de inspanningen die geleverd worden om het forum opnieuw op te starten, enorm waardeer. Je voelt gewoon dat het forum een belangrijk referentiepunt aan het worden was, voor en door serieuze mensen opgebouwd. Ik hoop echt dat de gesprekken omtrent het nieuwe forum verder positief verlopen en dat de plooien wat glasgestreken geraken.

Respect alvast.

Ken
 
Re: Succes!

Origineel geplaatst door nick nova
Gewoon effe melden dat ik de inspanningen die geleverd worden om het forum opnieuw op te starten, enorm waardeer. Je voelt gewoon dat het forum een belangrijk referentiepunt aan het worden was, voor en door serieuze mensen opgebouwd. Ik hoop echt dat de gesprekken omtrent het nieuwe forum verder positief verlopen en dat de plooien wat glasgestreken geraken.

Respect alvast.

Ken

Helemaal mee eens!
 
Vind ik ook,
laten we vooral niet te veel "ruzie" maken over wie er nu wel en niet een moderator is.... Het kan toch niet de bedoeling zijn dat een meningsverschil tussen een aantal leden het hele forum plat legt??

Het gaat hier in eerste instantie altijd nog over synths, samplers muziek enz. , Dat is al meer dan genoeg. lijkt me! En wel zo interessant,
Klasse!
 
ja ok

maar het is ook niet de bedoeling dat mensen kwaad weggaan van DSF. Geen splinterDSF's enzo bleh. Respect voor de "true" mods ;)
 
van mijn kant ook respect voor iedereen die zich inzet en heeft ingezet voor het forum....

alleen geen achterkamertjespolitiek zoals dat nu gebeurt, het forum wordt namelijk door de actieve leden gemaakt tot wat het is.....ga je vaag doen tegen de leden dan is dat einde forum....het zal niet de 1e keer zijn...

en mod's waar blijft mijn news over Reason 2 op de homepage? ;)

Olaf
 
Wat er precies is gebeurd weet ik dus niet.
wel weet ik dat de forum opeens dead was.
zonder enige aanleiding. maar het leeft weer.
'n ander huidje misschien en andere mods
twin-x heeft ons verlaten.(mailtje net binnen).
Twin-x Bedankt!
 
Back
Top