Cubase 6.5 overstap naar Fruity 10

aha thx,

Weet jij ook hoe je snel dan +- 100 plugins er in kan krijgen ?
Waves ect als ik dat allemaal 1 voor 1 moet doen :)
Ik denk niet dat dat lukt. De plugin database onthoudt de staat (zowel settings als wat er op de gui te zien is) van je plugin. Dus je kan verschillende "presets" maken.
Je kan je er een tijdje mee bezighouden, of telkens als je een nieuwe plugin gebruikt die toevoegen en dan beslissen in welk mapje die voor jou thuishoort.
Als je massa's legale Waves plugins hebt heb je wel een beetje een luxeprobleem, niet?
 
Persoonlijk vind ik 100+ plugins niet bevorderlijk voor de creativiteit.
Maar dat terzijde: FL weet toch niet vanzelf onder welke categorie jij elke plugin wil zien? Je moet sowieso toch plugin per plugin gaan bepalen waar je ze wil zetten....
 
Cubase 6.5 zet aveel dingen onder een subgroup ja, delays niet iig maar limiting compressing eq ect wel
 
Cubase 6.5 zet aveel dingen onder een subgroup ja, delays niet iig maar limiting compressing eq ect wel
Dat zijn de plugins van Cubase zelf... dat heeft FL ook al met z'n eigen effects/generators.

Ik was juist wat plugins aan het toevoegen aan de database. Dat gaat vrij vlot, een voor een laden, add to database, en dan via Explorer in de juiste mapjes slepen.
 
Back
Top